הוצאת ויזת נותני שירותי דת (R) לארצות הברית

ארצות הברית מאפשרת לעוסקים בשירותי דת לקבל ויזת עבודה מיוחדת: ויזת נותני שירותי דת מסוג R, לשהות במשרות המוגדרות כ"שליחות דתית" (שליחות דתית של שליחי דת בעלי אישור מטעם אירגון דתי, לניהול טקסים דתיים ומילוי תפקידים אחרים המבוצעים בדרך כלל על ידי אנשי ההנהגה הדתית).

מי צריך להוציא ויזת נותני שירותי דת?

אם אתם אנשי דת ואתם רוצים לטוס לארה"ב על מנת להמשיך לעסוק במשלח ידכם, עליכם להוציא ויזה מסוג R. לויזה זו ניתן להגיש בקשה אם במהלך השנתיים שקדמו להגשתה הייתם חברים בקהילה דתית, בעלת ארגון דתי אמין בארה"ב ללא מטרות רווח. בין אנשי הדת הזכאים לויזה מסוג זה ניתן למנות רבנים, חזנים, כמרים, מדריכי דת ובעלי תפקידים אחרים.

מה מאפשרת הויזה?

ויזת נותני שירותי דת (R) מאפשרת לשהות בתחומי ארה"ב ולעבוד בארגון או קהילה דתית מוכרים בארה"ב, אשר פועלים ללא מטרות רווח. ארגונים אלו נדרשים להיות בעלי מעמד פטור ממס. באמצעות ויזה זו תוכלו לעבוד אך ורק בתחום מקצועי דתי ולא לעסוק בשום משלח יד אחר.

זכאות ותנאי קבלה הויזה

אם אתם מעוניינים להגיש בקשה לויזת עבודה בארה"ב מסוג R – נותני שירותי דת, עליכם לעמוד בתנאים הבאים:

  • חברות בת שנתיים לפחות בקהילה הדתית בה אתם מתעתדים לעבוד.
  • הארגון עבורו תעבדו חייב להיות ארגון ללא מטרות רווח ובעל מעמד פטור ממס (הארגון אליו אתם נוסעים לעבוד יכול להמציא לכם אישור זה).
  • שליחותכם הדתית מחייבת אתכם לעסוק בתחום מקצוע דתי בלבד.

אילו משרות מוגדרות כ"שליחות דתית"? על פי אתר שגרירות ארה"ב בישראל המשרות הנכללות בהגדרה הינן: שליחי דת שקיבלו אישור מטעם אירגון דתי עבור ניהול טקסים דתיים ומילוי תפקידים אחרים שמבוצעים לרוב על ידי אנשי ההנהגה הדתית. המשמעות של "שליחות דתית" על פי האתר, היא "שאיפה לאורח חיים דתי", כזו שבאה לידי ביטוי במחויבות לכל החיים. עיסוקים ומשרות הזכאים לויזה מסוג R-1 כוללים מעורבות בתיפקוד הדתי של הארגון. פעילות המועמד לויזת R-1 תישקל רק במידה והיא קשורה לתיפקודים דתיים מסורתיים; הפעילות חייבת לגלם את עיקרי האמונה הדתית. ישנן מספר פעילויות כגון איסוף תרומות וארגון אירועים, אשר אינן נחשבות כשליחות דתית גם אם נעשו במסגרת ועבור ארגון דתי.

איך מוציאים ויזת נותני שירותי דת?

בשלב הראשון על מעסיקך העתידי בארה"ב להגיש למחלקה לבטחון פנים (DHS) של שרותי האזרוח וההגירה האמריקאים (USCIS) טופס בקשה מספר 129-I. לאחר שתאושר הבקשה ויתקבל טופס I-797 המכיל מספר קבלה של האישור, עליך להגיש בקשה לויזה ככל מועמד.

על מנת להתחיל בתהליך הבקשה לויזה, כל מועמד נדרש למלא את טופס הבקשה האלקטרוני DS160. גם אם אתם נוסעים בקבוצה או עם המשפחה, יש למלא את טופס הבקשה באופן פרטני, עבור כל מועמד.

שימו לב: טפסי הבקשה לויזה כתובים בשפה האנגלית ויש למלאם באופן מקוון באינטרנט, באנגלית בלבד. לאחר שליחתם לא ניתן לשנות או לערוך פרטים ולא תוכלו לבצע כל שינויים. טפסים שלא מולאו כראוי, מידע שהחסרתם ושגיאות בטופס עלולים לגרום לסירוב הבקשה לויזה.

אנו בחברת EzVisa ממלאים עבורכם את טפסי הבקשה להוצאת ויזה לארה"ב באופן המקצועי ביותר, מלווים אתכם לאורך כל התהליך, קובעים עבורכם את התור לראיון בשגרירות ומנחים אתכם לקראת הראיון. כמו כן, דרכנו תוכלו לשלם את האגרה לויזה ואנו נדאג לשלוח אליכם את כל האישורים בצירוף כל ההנחיות למסמכים שעליכם להכין לראיון בשגרירות.

אם אתם מעוניינים לקבל סיוע בהוצאת ויזת R, מלאו פרטיכם באתר ואחד מנציגינו יחזור אליכם בהקדם.

מסמכים, טפסים ואישורים נדרשים

  1. דף אישור של טופס הבקשה DS160.
  2. תמונה צבעונית (ולא שחור לבן) בגודל 5 ס"מ X 5 ס"מ. התמונה צריכה להיות מחצי השנה האחרונה ובאיכות טובה. שימו לב, התמונה חייבת להיות מצולמת בצבע, על רקע לבן, כשפניכם פונים ישירות למצלמה, שתי העיניים פקוחות והבעת הפנים שלכם רגילה. בשום אופן אל תצטלמו במדים, עם כובע לראשכם או אוזניות. במידה ואתם מרכיבים משקפי ראיה (ללא הצללה), מכשיר שמיעה וכדומה, ניתן לבצע את הצילום עימם.
  3. דרכון בתוקף לחצי שנה לפחות ודרכונים קודמים.
  4. מכתב הזמנה לראיון מודפס.
  5. טופס I-797.
  6. כל מסמך אחר שיש ברשותכם, ומעיד על זכאותכם לקבלת ויזה לנותני שירותי דת.
רוצים לקבל ויזה לארצות הברית?

מלאו את הפרטים ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם

ויזה לארה”ב
בשלושה צעדים.

מילוי טפסים

משאירים פרטים באתר האינטרנט שלנו

ראיון בשגרירות ארצות הברית

נציגנו יבדקו את זכאותכם ויטפלו בבקשה

קבלת הויזה

מקבלים את הפטור ויכולים לצאת לדרך

רוצים לקבל ויזה לארצות הברית?

מלאו את הפרטים ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם

דילוג לתוכן