הוצאת ויזת סטודנט לארה"ב – ויזת לימודים בארה"ב

כדי להנות מגישה לאוניברסיטאות המפוארות שבארה"ב, אתם חייבים להוציא קודם כל ויזת סטודנט. כל הפרטים על הוצאת ויזת סטודנט לארה"ב

כמו בתחומים רבים אחרים, גם בתחום הלימודים הגבוהים מציעה ארה"ב אפשרויות כמעט בלתי מוגבלות. יש בה מספר רב של אוניברסיטאות, לרבות קבוצת ה-'אייבי ליג' הנחשקת. ויזת סטודנט, סוג אחד מיני רבים של ויזה לארה"ב, מאפשרת למי שאינו אזרח אמריקאי ליהנות מגישה לכל אותן אוניברסיטאות הנחשבות למובילות בעולם. ללא הוצאת ויזה לארה"ב, לא ניתן להגיע לארה"ב ללימודים או לכל מטרה אחרת.

ויזת סטודנט – תנאי קבלה

הדרך להוצאת ויזת סטודנט לארה"ב מתחילה בקבלה לאוניברסיטה או מכללה בארה"ב. כאמור, ברחבי ארה"ב פזורים מאות מוסדות להשכלה גבוהה, אך לא כולם מוכרים לצרכי הוצאת ויזה. לפיכך, לפני הרישום למוסד לימודים בארה"ב כדאי לוודא שהוא נכלל ברשימת המוסדות שתלמידיהן זכאים לקבל ויזת סטודנט לארה"ב.

ההכרה בסמכותו של מוסד ניתנת על ידי ממשלת ארה"ב, וברחבי האינטרנט ניתן למצוא רשימה של המוסדות המוכרים לצורך זה. כמו כן יש לברר את מספר שעות הלימוד המינימלי הנחוץ להוצאת ויזה לארה"ב, המשתנה בהתאם לתואר ולמוסד הלימודים. ככלל, היקף הלימודים המקנה זכאות לקבלת ויזת סטודנט אינו נופל בהרבה מהיקף לתואר מלא.

הרישום לאוניברסיטאות כרוך כמובן בכסף, ולעיתים גם במבחני כניסה. אחד הפרמטרים החשובים לקבלה הוא ידיעת אנגלית, או נכונות ללמוד טרם התואר בקורס לשיפור האנגלית. לאחר סיום מוצלח של הליכי הרישום והקבלה תקבלו לידיכם טופס הנקרא I-20.

טופס זה מהווה את המפתח למילוי טופס אחר וחשוב לא פחות – טופס ויזה לארצות הברית . הויזה הרלוונטית למי שמבקש להיות סטודנט בארה"ב נקראת f-1, ויש לשים לב כי אתם ממלאים את הטופס המתאים לה באתר האינטרנט של השגרירות. טופס ויזה לארה"ב להוצאת ויזת סטודנט כולל שאלות רבות באנגלית אודות עבר תעסוקתי, צבאי והשכלה קודמת. כמו כן נדרשים המבקשים לצרף אל הטופס מסמכים שונים, כמו תעודת שחרור או פטור מהצבא ותלושי משכורת אם יש. למילוי הטפסים יש חשיבות רבה בדרך להשגת ויזת סטודנט, וכדאי להקפיד ולמלא אותם כראוי.

ויזת סטודנט – שלב הראיון

לאחר קליטת הטפסים בשגרירות ותשלום העמלה הנדרשת, מגיע השלב הבא בהליך – הראיון האישי. הראיון מתבצע בבניין שגרירות ארה"ב בישראל (או בקונסוליה האמריקאית, אם אתם תושבי ירושלים והאזור), וכולל שיחה אישית עם אחד מאנשי ההגירה. במהלך הראיון צפויים לעלות נושאים שונים, וביניהם הסיבות להחלטה להיות סטודנט בארה"ב, התכניות לשנים שאחרי הלימודים ועוד.

אחד הנושאים החשובים בראיון, שנודע כאחד הנושאים המשמעותיים בהחלטה על מתן ויזת סטודנט לארה"ב, הוא האפשרות למימון עצמי במהלך הלימודים. ויזת סטודנט לארה"ב כוללת אמנם מספר שעות עבודה מוגבל, אולם בד"כ אלו אינן מספיקות לכלכלה מלאה. לפיכך, חשוב להביא לראיון כל מסמך שיכול להעיד על מקורות מימון אפשריים. בין אם מדובר בתכניות חיסכון, בתלושי משכורת של ההורים או בהצהרה על קבלת מלגת לימודים, הוכחה לעצמאות כלכלית תמיד תיצור רושם חיובי.

חשוב לזכור כי ארה"ב מתמודדת עם בעיה הולכת ומחריפה של הגירה בלתי חוקית, ולכן כל חשד לכוונה להשתקע בארה"ב ללא היתר לאחר הלימודים עלולה לפסול את הבקשה. צעירים רבים, גם כאלו שאין להם ספק בחזרתם לארץ לאחר הלימודים, נוטים להילחץ ולעשות טעויות שמונעות מהם את קבלת הויזה. על מנת למנוע מצבים כאלו כדאי להיעזר במומחים אמיתיים, שצברו שנים של ניסיון בהגשת בקשות לקבלת ויזת סטודנט לארה"ב.

הצוות המסור והמנוסה של חברת easy visa מלווה את הלקוחות לאורך כל הדרך, החל ממילוי טופס ויזה לארה"ב וכלה בקביעת תור וייעוץ אישי לקראת הראיון בשגרירות. רוצה להיות סטודנט בארה"ב? הרם טלפון כבר היום לחברת easy visa.

איך מוציאים ויזת סטודנט לארה"ב?

ויזת סטודנט מאפשרת למי שאינו אזרח אמריקאי ליהנות מגישה לכל אותן אוניברסיטאות הנחשבות למובילות בעולם.

המומחים שלנו יעזרו לכם בכל אחד מן השלבים בתהליך הוצאת ויזת סטודנט, ממילוי הטפסים ועד להכנה לראיון בשגרירות, ויעלו את הסיכוי שלכם לקבל ויזה לארה”ב בעשרות אחוזים.

איך אפשר ליצור איתכם קשר?

ניתן ליצור איתנו קשר באמצעות:

טלפון: 1-700-7070-57
אימייל: [email protected]

רוצים לקבל ויזה לארצות הברית?

מלאו את הפרטים ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם

ויזה לארה”ב
בשלושה צעדים.

מילוי טפסים

משאירים פרטים באתר האינטרנט שלנו

ראיון בשגרירות ארצות הברית

נציגנו יבדקו את זכאותכם ויטפלו בבקשה

קבלת הויזה

מקבלים את הפטור ויכולים לצאת לדרך

רוצים לקבל ויזה לארצות הברית?

מלאו את הפרטים ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם

דילוג לתוכן