הוצאת ויזת עבודה לארה"ב

רוצים לעבוד בארה"ב? ויזת עבודה לארה"ב היא הדרך היחידה בה אתם יכולים לעבוד באופן חוקי. מאיפה מתחילים?

עבור אנשים רבים ברחבי העולם, ארה"ב היא המקום האולטימטיבי לעבודה ומגורים. אלא שכאזרחי ישראל, לא ניתן ליהנות מן האפשרויות הבלתי מוגבלות שמציעה המדינה מבלי לקבל ויזת עבודה לארה"ב. כמו כל ויזה לארה"ב שניתנת לאזרחים זרים, גם ויזת עבודה נועדה כדי לווסת את מספר מהגרי העבודה המגיעים לארה"ב. ויזת עבודה מאפשרת למי שמחזיק בה לשהות ולעבוד בארה"ב למשך פרק זמן קבוע מראש.

בחלק מן המקרים ניתן לחדש ויזת עבודה לארה"ב ולהאריך את תוקפה, בעוד שויזות אחרות מוגבלות מראש לתקופה קצרה בלבד. שלא כמו גרין קארד לארה"ב, שנותן לבעליו מעמד של תושב קבע, ויזת עבודה מקנה זכויות בעיקר בתחום התעסוקה בארה"ב.

ויזת עבודה לארה"ב – הדרכים החוקיות

קיימות מספר דרכים חוקיות להשגת אשרת עבודה בארה"ב. כל אחת מהדרכים לוקחת בחשבון את העיסוק של מבקש הויזה, הסיבה שבגללה הוא מבקש אישור עבודה ואורך השהייה בארה"ב.

הדרך הראשונה להשגת אשרת עבודה בארה"ב היא מציאת מעסיק בארה"ב שירצה להיעזר בכישוריכם המקצועיים, ויסכים להצהיר על כך בכתב. בד"כ דרך זו רלוונטית למי שיש לו ניסיון מקצועי עשיר בתחומים רווחיים כמו הנדסה, היי-טק, ניהול או יזמות. מי שאוחז במקצועות הנחוצים למדינה, ובראשם מקצועות הרפואה והסיעוד, יוכל להשיג ויזת עבודה לארה"ב בקלות יחסית גם ללא מעסיק פוטנציאלי.

אם אתם עובדים בחברה בין-לאומית, המחזיקה סניפים נוספים מלבד בישראל, תוכלו לקבל ויזת עבודה לארצות הברית במסגרת רילוקשיין – הצבה מחדש בסניף אמריקאי של החברה. כדי להוציא ויזה מסוג זה תתבקשו לספק מכתבי בקשה מהמעסיק בארץ ובחו"ל, כאשר גם המעסיק עצמו חייב למלא טפסי בקשה בעבור הוצאת ויזה לעובדי החברה. מספר הויזות שכל מעסיק רשאי לקבל הינו מוגבל, ולכן יש להתייחס לטפסים משני הצדדים, הצד המעסיק והצד המועסק, באותה מידת רצינות ושימת לב לפרטים.

אם אתם דווקא צעירים נטולי ניסיון (אך מלאי אמביציה), קיימת אופציה נוספת עבורכם. חברות ישראליות המורשות לפעול בארה"ב מקבלות פעמיים בשנה הקצאה לעובדים זמניים חוקיים. הויזה נקראת h2b והיא מהווה אשרת עבודה לארה"ב למשך ארבעה חודשים. בחלק מן המקרים מבקשות החברות השתתפות בתשלום עבור הויזה, בעוד שחברות אחרות מממנות אותה באופן מלא.

בנוסף לכל אלו ניתן להשיג ויזת עבודה גם בתור מתמחה, המגיע לארה"ב על מנת לרכוש ניסיון מקצועי בתחום ספציפי. אם אתם מעוניינים לשלב בין עבודה ולימודים בארה"ב, הויזה המתאימה לכם היא ויזת סטודנט בארה"ב. הויזה אמנם נועדה לצרכי לימודים, אך מאפשרת גם עבודה חוקית בארה"ב למספר שעות מוגבל בשבוע.

הוצאת ויזת עבודה לארה"ב

כפי שאתם יכולים לראות, ויזות לארה"ב לצורך עבודה רבות ומגוונות. בטופס לבקשת ויזת עבודה תתבקשו לענות על סעיפים שונים, בהתאם לסוג העבודה המבוקש. לאחר המילוי יש להעביר את הטפסים ואת המסמכים הנלווים לשגרירות ארה"ב, המרכזת את כלל הפניות בישראל.

בנוסף תתבקשו לקבוע תור לראיון בשגרירות ארה"ב, ובמהלכו תישאלו אודות המקצוע שלכם, מקום העבודה שאליו אתם מבקשים להגיע ועוד. ההחלטה על מתן ויזה או סירוב תלויה במספר גורמים, כמו הרושם שהותרתם בראיון, מהימנות המידע שנתתם ומילוי מדויק של הטפסים.

עבודה בלתי חוקית בארה"ב

בתקשורת הישראלית ניתן לשמוע מדי פעם על מקרים של עובדים, בעיקר צעירים, שנתפסו עובדים באופן לא חוקי בארה"ב. עבודה ללא ויזה בארה"ב אפשרית מבחינה טכנית, אך אינה חוקית ועלולה להוביל לעונשי גירוש ולקנסות כבדים. לפיכך, עבודה ללא ויזה מתאימה עלולה להפוך במהרה לחוויה בלתי נעימה בעליל.

העלייה הגדולה באחוזי ההגירה לארה"ב בשנים האחרונות הובילה להגברת הפיקוח על התחום, וכיום מספר מבקשי הויזות לארה"ב גדול הרבה ממספר מקבלי הויזה בפועל. אם אתם מתכננים לנסות את מזלכם ביבשת המוזהבת ומחפשים עבודה דרך חברת השמה בארה"ב מומלץ גם לפנות לעו"ד שיעזור לכם לקבל ויזת עבודה לארצות הברית..

עזרה מן המומחים של easy visa תשפר עבורכם את סיכויי קבלת ויזת העבודה, ותבטיח לכם טיפול מקצועי מן השורה הראשונה. כשאתם פונים ל- easy visa אתם מעבירים אלינו את כל הדאגות, ההתרוצצויות והניירת, ולכם רק נותר לקנות כרטיסי טיסה לארה"ב.

איך מוציאים ויזת עבודה לארה"ב?

קיימות מספר דרכים חוקיות להשגת אשרת עבודה בארה”ב אם בעזרת כישוריכם המקצועיים, עבודה בחברה בינלאומית, רילוקיישן ועוד.

המומחים שלנו יעזרו לכם בכל אחד מן השלבים בתהליך הוצאת ויזת העבודה, ממילוי הטפסים ועד להכנה לראיון בשגרירות, ויעלו את הסיכוי שלכם לקבל ויזה לארה”ב בעשרות אחוזים.

איך אפשר ליצור איתכם קשר?

ניתן ליצור איתנו קשר באמצעות:

טלפון: 1-700-7070-57
אימייל: [email protected]

רוצים לקבל ויזה לארצות הברית?

מלאו את הפרטים ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם

ויזה לארה”ב
בשלושה צעדים.

מילוי טפסים

משאירים פרטים באתר האינטרנט שלנו

ראיון בשגרירות ארצות הברית

נציגנו יבדקו את זכאותכם ויטפלו בבקשה

קבלת הויזה

מקבלים את הפטור ויכולים לצאת לדרך

רוצים לקבל ויזה לארצות הברית?

מלאו את הפרטים ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם

דילוג לתוכן