הוצאת ויזת תייר לארה"ב

לפני שאתם יוצאים לטייל בארה"ב, אתם חייבים להוציא ויזת תייר. כל הפרטים על הוצאת ויזת תייר לארה"ב, בכתבה שלפניכם
צוות אתר EZVISA

בארה"ב הענקית נמצאים כמה מיעדי התיירות הפופולריים בעולם, החל מדיסנילנד ועד לבתי הקזינו המנצנצים של לאס וגאס. מבקרים ישראלים שמעוניינים לבקר בכל אלו נדרשים תחילה להוציא ויזת תייר, שבלעדיה לא ניתן לבוא בשערי ארה"ב. ויזת תייר היא הסוג הנפוץ ביותר של ויזה לארה"ב, ומספר הפונים לשגרירות ארה"ב בבקשה לקבל ויזת תייר לארה"ב הולכת וגדלה מדי שנה.

בניגוד לויזת עבודה או ויזת סטודנט, ויזת תייר מיועדת אך ורק לביקור תיירותי בארה"ב. מי שנתפס עובד או לומד תחת הסטטוס של ויזת תייר עלול למצוא את עצמו מגורש מארה"ב לצמיתות. ישנם שני סוגים עיקריים של ויזת תייר לארצות הברית – b1 ו- b2. הן מוצמדות ישירות לדרכון ותקפות לפרקי זמן משתנים. התוקף הארוך ביותר לויזת תייר הוא עשר שנים, אולם במקרים אחרים ניתנת ויזה לארה"ב לתקופות קצרות בהרבה.

מי צריך להוציא ויזת תייר?

קיימות מספר דרכים חוקיות להשגת אשרת עבודה בארה"ב. כל אחת מהדרכים לוקחת בחשבון את העיסוק של מבקש הויזה, הסיבה שבגללה הוא מבקש אישור עבודה ואורך השהייה בארה"ב. ויזה לארצות הברית נחוצה למי שאוחז באזרחות ישראלית בלבד. אזרחים אמריקאיים, או מי שיש לו אזרחות באחת ממדינות האיחוד או באוסטרליה (למעט מקרים יוצאי דופן), אינו נזקק לויזת תייר לביקור בן פחות מ- 3 חודשים.

הדרך לארה"ב עוברת תחילה באתר השגרירות, שם תוכלו למצוא את הטפסים הנחוצים עבור בקשת ויזת תייר לארצות הברית. את הטפסים, הנקראים DS-160, יש למלא באנגלית, וכדי לשלוח אותם לשגרירות תתבקשו לשלם אגרה בת כמה מאות שקלים. בעת הורדת הטפסים מן האתר יש לשים לב כי אתם ממלאים את הטופס עבור ויזת תייר, כיוון שהוא שונה מהותית מן הטפסים הנחוצים למבקשי ויזת סטודנט או ויזת עבודה לארה"ב.

איך מוציאים ויזת תייר?

בעבר מולאו הטפסים באופן ידני, אולם כיום חובה למלא אותם באתר באופן מקוון ולשלוח אותם און-ליין. מסיבה זו כדאי לעבור היטב על כל מה שכתבתם לפני הבדיקה, לודא שאין שגיאות וכי כל מה שהצהרתם בטפסים נכון וניתן לאימות. מבחינה טכנית כוללים הטפסים שאלות רבות הנוגעות לעברו של מבקש הויזה, לפרטי זיהוי אישיים ולכוונותיו בנוגע לביקור בארה"ב.

בנוסף לטפסי הבקשה יש לקחת לשגרירות ארה"ב גם מסמכים שונים, המפורטים על גבי טופס בקשת הויזה. כאמור, ויזת תייר לארה"ב אינה מהווה ויזת עבודה או ויזת סטודנט. לפיכך, כדאי כבר בשלב המסמכים להוכיח שאין לכם כוונה לעסוק באף אחד משני אלו בעת שהותכם במדינה.

מי זכאי לקבלת ויזת תייר?

עד לפני כעשר שנים קבלת ויזת תייר לארה"ב הייתה משימה פשוטה יחסית. אולם מאז חלו שני ארועים גדולים שהביאו לשינוי במצב: נפילת מגדלי התאומים ב- 2001 ועלייה מסיבית במספר מהגרי העבודה הבלתי-חוקיים, מישראל וגם מארצות אחרות. כיום רבות מן הבקשות לויזת תייר נענות בשלילה, בעיקר בשל החשש לניסיון השתקעות בארה"ב.

גם סידורי הביטחון של המדינה הפכו נוקשים יותר, מה שהשפיע על קליטת הבקשות לויזת תייר לארה"ב. המועמדים העיקריים לסירוב בישראל הם צעירים משוחררים, בשל מספר הצעירים הרב הנוסע לעבוד באופן לא חוקי. עם זאת, כל מי שאינו משתייך למסגרת מסודרת של עבודה קבועה או לימודים עלול להיראות חשוד בעיני ההגירה.

הדרך הטובה ביותר לשכך את החשד היא להוכיח שיש מספיק דברים שיחזירו אתכם לישראל, כמו משכורת קבועה או קשרי משפחה. גם מילוי נכון ומדוקדק של טפסי הבקשה לויזה, כמו גם התנהגות מעוררת אמון בעת הראיון, ישפרו בהרבה את הסיכוי שלכם לקבל ויזת תייר לארה"ב. אם אינכם יודעים כיצד לעשות זאת, צוות עורכי הדין של חברת easy visa ישמח לסייע לכם מניסיונו לאורך כל הדרך.

האם כל אחד יכול להוציא ויזת תייר לארה"ב?

לא, מומלץ להיוועץ ביעוץ מטעמנו (גם אם לא תשתמשו בשירותים שלנו) כדי להבין את כל התנאים והדרישות של ממשלת ארה"ב בכדי לקבל אשרת כניסה.

כמה עולה להוציא ויזה?

המטרה שלנו היא שהעלות שלנו תהיה כמה שפחות מורגשת, לכן חברתנו מתגאה במחירים תחרותיים ביותר, המאפשרים לכם – קהל לקוחותינו, להינות משירות איכותי, מקצועי ואישי במחיר משתלם.

בנוסף, שגרירות ארצות הברית גובה עבור כל בקשה להוצאת ויזה אגרה בעלות משתנה בהתאם לסוג הויזה המבוקשת. את האגרה ניתן לשלם דרכנו על מנת שנוכל לתאם עבורכם מועד לראיון.

איך מוצאים ויזה תייר לארצות הברית?

ויזת תייר מיועדת אך ורק לביקור תיירותי בארה”ב. הויזה מוצמדת ישירות לדרכון ותקפה לפרקי זמן משתנים. התוקף הארוך ביותר לויזת תייר הוא עשר שנים, אולם במקרים אחרים ניתנת ויזה לארה”ב לתקופות קצרות בהרבה.

המומחים שלנו יעזרו לכם בכל אחד מן השלבים בתהליך הוצאת ויזה, ממילוי הטפסים ועד להכנה לראיון בשגרירות, ויעלו את הסיכוי שלכם לקבל ויזה לארה”ב בעשרות אחוזים.

רוצים לקבל ויזה לארצות הברית?

מלאו את הפרטים ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם

ויזה לארה”ב
בשלושה צעדים.

מילוי טפסים

משאירים פרטים באתר האינטרנט שלנו

ראיון בשגרירות ארצות הברית

נציגנו יבדקו את זכאותכם ויטפלו בבקשה

קבלת הויזה

מקבלים את הפטור ויכולים לצאת לדרך

רוצים לקבל ויזה לארצות הברית?

מלאו את הפרטים ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם

דילוג לתוכן