הנפקת ויזה ללא ריאיון בשגרירות ארצות הבריתאתם שואלים את עצמכם "כמה זמן לוקח להוציא ויזה לארצות הברית"? ללא ליווי של חברת איזי ויזה, התהליך יכול להימשך בין חודש לשלושה חודשים. זמן התהליך משתנה לפי דחיפות הבקשה, הגשת טפסים בצורה הנכונה, ועוד פרטים כאלו ואחרים שמשתנים מאדם לאדם ומושפעים משלל נתונים ייחודיים.  עם ליווי של חברת איזי ויזה, תהליך הוצאת והנפקת הויזה מתבצע במהירות רבה ביותר, כך שתוך כ24 שעות, אתם תוכלו כבר להיות עם ריאיון קבוע בשגרירות ארצות הברית.

כמובן שבכדי לעמוד בזמנים האלו, אנו צריכים לעבוד אתכם בשיתוף פעולה מלא, בכדי למלא את הטפסים והפרטים הרלוונטיים במהירות האפשרית. לאחר שליחת הטפסים, שגרירות ארצות הברית קובעת לכם מועד לריאיון. אנו נכין אתכם לריאיון בצורה הטובה ביותר, ותוך זמן יחסית קצר מאוד, אתם תוכלו לקבל את הויזה בתנאים שביקשתם ובצורה המתאימה אישית לכם.

תוך כמה זמן שגרירות ארה"ב קובעת תור לראיון?

אתם בוודאי שואלים את עצמכם, כמה זמן לוקח לשגרירות ארצות הברית לזמן אתכם לריאיון ממועד הגשת הטפסים ושליחת הבקשה.

ההמתנה לריאיון נקבעת בהתאם לרמת הצורך שלכם בויזה. כלומר, אם חס ושלום ישנה פטירה במשפחה או ניתוח אשר הוזמן בארצות הברית או מצבים דומים – מפאת דחיפות העניין, שגרירות ארצות הברית לרוב תזמן אתכם עוד באותו היום, או למחרת ותעניק לכם את הויזה בתוך זמן קצר ביותר.

כמה זמן כל התהליך לוקח?

במקרים "נורמליים", שגרירות ארצות הברית תקבע אתכם את מועד הריאיון מולה תוך פרק זמן של בין שבועיים לשלושה שבועות בחודשי השנה הרגילים. בחודשי הקיץ בהם יש ביקוש גדול לריאיון, הדבר עשוי להידחות במעט, ולכן מומלץ להתארגן מראש לפני הטיסה בפרק זמן מספק (עדיף כבר בחודשי החורף), בכדי שלא להיקלע למצבים לא נעימים שבהם אתם כבר מיועדים לטוס, אך אין לכם ויזה ואשרות כניסה ביד.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *