שאלות ותשובות – ויזה לארצות הברית

מדוע כדאי לי לבקש ויזה לארה”ב באמצעות איזי ויזה ולא לעשות זאת לבד?

רוב המבקשים ויזה לארה”ב מתקשים במילוי הטפסים. כל התהליך נעשה באנגלית ומספיקה טעות אחת קטנה במילוי הטפסים על מנת לפגוע בתהליך כולו.
בנוסף, מכיוון שהראיון בשגרירות ארה”ב הוא החלק החשוב ביותר בתהליך, רוב המבקשים שמבצעים את התהליך בעצמם נכשלים בשלב זה, מכיוון שאינם יודעים אילו מסמכים נוספים עליהם להביא עימם ליום הראיון. השירות שלנו כולל דף הנחיות אשר מפרט את כל המסמכים הנדרשים. עובדה זו מגבירה משמעותית את הסיכויים להצלחה.

מהם אחוזי ההצלחה של איזי ויזה?

על פי המשוב מלקוחותינו, אנו יודעים כי אחוזי ההצלחה שלנו גבוהים יחסית לשוק. עם זאת, לא ניתן להעריך במדויק את אחוזי ההצלחה מכיוון שלא ניתן להעריך את מספר מבקשי הויזה בכל שנה. אנו בהחלט מעלים את אחוזי ההצלחה של המבקשים באמצעות ההנחיות והתמיכה שאנו מספקים לאורך התהליך.

מהם הסיכויים שלי לקבל ויזה לארצות הברית?

קשה מאד להעריך במדויק, שגרירות ארה”ב בוחנת כל מקרה לגופו. בזמן הראיון, יהיה עליכם להוכיח לקונסול האמריקאי שיש לכם סיבות לחזור לישראל וכי ביכולתכם לממן את נסיעתכם. את ההנחיות כיצד להוכיח את הדברים הנ”ל תקבלו מאיתנו בכתב.

קרוב משפחה (אח/הורה וכו’)שלי ביקש ויזה לארצות הברית וסורב. האם זה משפיע על הסיכויים שלי לקבל ויזה לארה”ב?

התשובה היא לא – כל מבקש וכל מקרה נבחנים לגופו של עניין.

אם אני מגיש בקשה לויזה יחד עם חברים או בני משפחה, האם הראיון בשגרירות ארצות הברית יהיה יחד?

לפי ההנחיות של שגרירות ארה”ב, ראיונות משותפים ינתנו לקרובי משפחה מדרגה ראשונה (זוג נשוי, ילדים, אחים או הורים) הגרים באותה כתובת ולזוגות (גם כאלה שאינם נשואים) הגרים באותה כתובת. יתר האנשים יעברו ראיונות אישיים.

אם יש לי סיבה לגיטימית לבקר בארה”ב, ואין לי שום כוונה להפר את תנאי הויזה, למה לי להשתמש בשירותי איזי ויזה?

במספר רב של מקרים נדחית הבקשה לקבלת הויזה בשל טעויות פשוטות שנעשות על ידי המבקשים בעת מילוי הטפסים או במהלך הראיון, זאת למרות שבפועל זכאים אותם אנשים מבחינה חוקית לבקר בארה”ב. עורכי הדין האמריקאיים מתמחים בנושאי ויזות והגירה לארה”ב, ולפיכך בקשות הויזה של לקוחותינו מטופלות לאורך כל השלבים על ידי מומחים, והסיכוי לטעות אפסי.

איך נוכל לקבל העתקים מהטפסים שאיזי ויזה ממלאת עבורינו?

הטפסים המלאים ישלחו לביתכם בדואר לכתובת שתציינו אצלנו. במידה ובחרתם בחבילה הכוללת פגישת ייעוץ עם עו”ד, הטפסים ינתנו לכם במעמד הפגישה.

האם ניתן לבטל את השירות לאחר ביצוע ההזמנה?

פנייתכם חשובה לנו ולכן מקבלת את מירב היחס והטיפול מרגע הגעתה, על כן, לא נוכל להיעתר לבקשה לביטול השירות. עם זאת, נשמח לעמוד לשירותכם בכל שאלה או בעיה בטלפון מספר 1-700-70-70-57

רוצים לקבל ויזה לארצות הברית?

מלאו את הפרטים ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם

ויזה לארה”ב
בשלושה צעדים.

מילוי טפסים

משאירים פרטים באתר האינטרנט שלנו

ראיון בשגרירות ארצות הברית

נציגנו יבדקו את זכאותכם ויטפלו בבקשה

קבלת הויזה

מקבלים את הפטור ויכולים לצאת לדרך

רוצים לקבל ויזה לארצות הברית?

מלאו את הפרטים ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם

דילוג לתוכן