מתכננים נסיעה לקנדה? זקוקים לעזרה בהוצאת ויזה לקנדה? החל מה – 15 למרץ 2016, נקבעו ע"י ממשלת קנדה דרישות כניסה חדשות לשטחה לבעלי אזרחות שאינה קנדית. מועמדים אלה נדרשים בויזה אלקטרונית כדי להגיע לקנדה או לעבור דרכה בטיסת מעבר (טרנזיט). הגשת הבקשה לויזה האלקטורנית הינו הליך קצר ופשוט. לרוב, אישור קבלת הויזה האלקטרונית מתקבל תוך דקות, אך ישנם מקרים בהם האישור יתקבל תוך ימים בודדים ולכן מומלץ לא להמתין לרגע האחרון כדי להגיש את הבקשה לויזה הוצאת ויזה לקנדה, איזי ויזה, ויזות לקנדההאלקטורנית. לצורך מילוי טופס הבקשה, יש להצטייד בדרכון ישראלי בתוקף, כרטיס אשראי וכתובת דוא"ל עדכנית. עלות הויזה האלקטרונית 7$ קנדיים ותוקפה ל – 5 שנים מיום ההוצאה או עד תום תוקף הדרכון שבאמצעותו הוצאה הויזה – המוקדם מבניהם. קנדה עושה מאמצים להקטין את כמות השוהים הבלתי חוקיים במדינה ולכן בכל הנפקת ויזה תצטרכו לשכנע את קצין הגבולות הקנדי שאתם מתכוונים לעזוב את קנדה בתום תקופת השהות שלכם במדינה.

מה צריך לדעת על הויזה האלקטרונית –

האם יש עוד דברים שצריך לדעת לגבי תהליך הנפקת ויזה לקנדה?

במקרים שונים שגרירות קנדה יכולה לבקש מכם לעבור בדיקות רפואיות. לקנדה ישנה רשימה של מדינות שתושביהן צריכים לעבור בדיקה רפואית לפני קבלת אשרה למגורים בקנדה, יש לציין שמי שמחוייב בבדיקות האלו חייב לעמוד בדרישות הבאות:

  1. אותו אדם המבקש אשרת כניסה לקנדה היה גר בישראל למעלה מחצי שנה ברציפות.
  2. אותו אדם המבקש להנפיק ויזה לקנדה מבקש לשהות למעלה מחצי שנה בקנדה.
  3. אותו מבקש אשרה עובד בעבודה מסוכנת לבריאות הציבור.

ונקבור -קנדהפרטים חשובים כשאתם מגיעים לביקורת הגבולות

לאחר הנחיתה בקנדה תתבקשו לעבור דרך ביקורת הגבולות וזאת למרות שאינכם מחוייבים להנפיק ויזה אלא eTA. למרות שאתם בוודאי התארגנתם ומבעוד יום כבר הכנתם את אשרת ה eTA שלכם יבקשו מכם לענות על כמה שאלות. במידה ובתהליך האימות של התשובות שעניתם לקצין הביטחון יתגלה שאינכם דוברים אמת – קצין הביטחון יבטל את השהות שלכם בקנדה ולא תוכלו להיכנס אל הארץ.

עבודה בקנדה – ויזת עבודה קנדית

כל אזרח ישראל המבקש לעבוד בקנדה מתבקש להנפיק ויזת עבודה, במקרים רבים בעת הנפקת האשרה שגרירות קנדה בישראל תעניק ויזה מוגבלת למקום עבודה מסויים, סוג עבודה מסויים, משך תקופת העבודה ועוד. במידה ואתם רוצים לשנות את תנאי הויזה, ניתן לגשת לרשות ההגירה בקנדה ולבקש את השינוי המתבקש. הזמן הארוך ביותר של ויזת עבודה הינו 4 שנים במקסימום. אנו ממליצים לא להפר את תנאי השהיה אשר ניתנו לכם על ידי רשות ההגירה, במידה ותפעלו בניגוד לנהלים – ממשלת קנדה יכולה לאסור על כניסתכם לקנדה לעולם.

לימודים בקנדה – אשרת לימודים קנדית

כדי להתחיל את הליך קבלת ויזת הלימודים לקנדה חשוב להצטייד מראש במסמכים המאשרים את קבלתכם למוסד אקדמאי כזה או אחר בקנדה. בנוסף אחד הכללים החשובים ביותר הוא להוכיח שאתם תוכלו לכלכל את עצמכם במהלך השהות בכבוד.

 

 

היכן נמצאת שגרירות קנדה בישראל?

כתובת: בית קנדה, רחוב נירים 3, תל אביב, מיקוד 67060
למידע נוסף על שעות פעילות, עזרה בהנפקת הויזה ועוד פנו אלינו בטלפון 1-700-7070-57

האם כל אחד יכול לקבל ויזה קנדית?

לא, צריך לעמוד בתנאים של ממשלת קנדה.

האם אפשר להיכנס לקנדה עם דרכון ישראלי או שחייבים ויזה?

חייבים ויזה חוקית קנדית.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *