הוצאת ויזת דיפלומט/עובד רשמי (G,C3,A) לארצות הברית

כל נסיעה מתוכננת למטרה כלשהי לארצות הברית מחייבת הוצאת ויזה. ויזה לארה"ב היא אשרת כניסה המונפקת על ידי שגרירות ארה"ב (ובמדינות מסוימות על ידי הקונסוליה) ומעניקה לנושא הויזה את זכות ההגעה לארה"ב והגשת בקשת כניסה. הויזה אמנם אינה מבטיחה לכם שתוכלו להיכנס במעבר הגבול, כיוון שההחלטה על כך נתונה לשיקול דעתו הבלעדי של מפקח מטעם מחלקת ההגירה שתפגשו במעבר, אך בהיעדר ויזת הכניסה – אין שום סיכוי שתוכלו להיכנס בשעריה.

במידה ומדובר בביקור דיפלומטי של עובדים רשמיים מטעם מדינה, או של נציגים מטעם ארגונים בינלאומיים (דוגמת האו"ם) המצב שונה מעט: אמנם גם הם חייבים בהגשת בקשה לויזה, אך כיוון ששליחותם הינה מטעם המדינה, הליך הגשת הבקשה מתנהל בצורה אחרת.

קיימים שלושה סוגי ויזות דיפלומט/עובד רשמי:

  • ויזה מסוג C3 – ויזת מעבר לפקידי ממשלות זרות (ובני משפחותיהם)
  • ויזה מסוג G – המיועדת לנציגי ארגונים בינלאומיים, ממשלות זרות ועובדים של ארגונים בינלאומיים
  • ויזה מסוג A – המונפקת לדיפלומטים זרים בדרגות בכירות כגון שגרירים, דיפלומטים, קונסולים ועובדיהם

מי צריך להוציא ויזת דיפלומט/עובד רשמי?

ויזות G,C3,A מיועדות לדיפלומטים, בין אם של מדינה או של ארגון בינלאומי (דוגמת הצלב האדום או האיחוד האירופי), אשר נשלחים מטעם הארגון או המדינה לארה"ב, על מנת לייצג ולנהל יחסים בינלאומיים בין המדינה השולחת לבין ארצות הברית.

מה מאפשרת הויזה?

ויזת דיפלומט או ויזת עובד רשמי מאפשרת שהות בארה"ב ומעניקה אישור עבודה במסגרת השליחות הדיפלומטית. כיוון שמדובר בשליחות רשמית, גם בני משפחותיהם של בעלי הויזה הזו זכאים להיכנס לארה"ב, אך הם מחוייבים בהוצאת ויזה נפרדת. אם אתם מתכננים ללמוד בזמן שליחותכם הדיפלומטית או מעוניינים לדעת פרטים נוספים, התייעצו עם הגורמים הרלוונטיים במקום העבודה שלכם, זה שאחראי על שליחותכם.

זכאות ותנאי קבלת הויזה

על מנת לדעת האם אתם עומדים בתנאים לקבלת ויזת דיפלומט/עובד רשמי, התייעצו עם המשרד האדמיניסטרטיבי של הממשלה או של הנציגות בה אתם עובדים, אשר אחראי לנושא הויזות.

איך מוציאים ויזת דיפלומט/עובד רשמי?

במידה ואתם מחזיקים בדרכון דיפלומטי, תוכלו ליהנות מפטור מתשלום אגרת הויזה (MRV) ואינכם נדרשים לעבור ראיון אישי בשגרירות. למידע נוסף, מומלץ להתייעץ עם הגורם האחראי על הויזות במקום עבודתכם. במקרה שאין בידכם דרכון דיפלומטי, תידרשו לשלם את אגרת הויזה, להגיע לראיון ולהוציא ויזה באופן הפורמלי.

מסמכים, טפסים ואישורים נדרשים

אם ברשותכם דרכון דיפלומטי, אנא פנו לגורם האחראי על הויזות במקום עבודתכם. אם אין ברשותכם דרכון דיפלומטי עיקבו אחר ההנחיות למסמכים, טפסים ואישורים נדרשים להוצאת ויזת תייר.

אם אתם מעוניינים לקבל סיוע בהוצאת ויזה מסוג G,C3,A, מלאו פרטיכם באתר ואחד מנציגינו יחזור אליכם בהקדם.

רוצים לקבל ויזה לארצות הברית?

מלאו את הפרטים ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם

ויזה לארה”ב
בשלושה צעדים.

מילוי טפסים

משאירים פרטים באתר האינטרנט שלנו

ראיון בשגרירות ארצות הברית

נציגנו יבדקו את זכאותכם ויטפלו בבקשה

קבלת הויזה

מקבלים את הפטור ויכולים לצאת לדרך

רוצים לקבל ויזה לארצות הברית?

מלאו את הפרטים ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם

דילוג לתוכן