יש אנשים מתוכננים ומחושבים, שמתכננים כל נסיעה לחו"ל לפחות כמה חודשים מראש. יש כאלה שנוהגים לחכות לרגע האחרון, גם כאשר מדובר בהנפקה של ויזה לארצות הברית. גם במקרה הראשון, כאשר מדובר באנשים מחושבים ומתוכננים, עשוי להתעורר הצורך בהנפקה של ויזה במהירות, כאשר מדובר בנסיעה דחופה למטרות עבודה, לצורך לימודים או הכשרה מקצועית או לצרכים אחרים. במקרה זה אפשר לטפל בנושא בדרך שניתן לכנותה "ויזה לארה"ב מסלול מהיר".

ויזה לארה"ב מסלול מהיר עם ליווי מקצועי

מתי נדרש ויזה לארה"ב מסלול מהיר? עד כמה אפשר לזרז את הטיפול? לאיזו חברה מלווה כדאי לפנות? שאלות אלה הן כבדות משקל ויש להן חשיבות יתירה כאשר לא ניתן לדחות את מועד היציאה לארה"ב. טיפול מהיר נדרש למשל כאשר המעסיק מודיע על שליחות דחופה לחו"ל, כאשר מאתרים הזדמנות עסקית שלא רוצים לפספס, כאשר מקבלים תשובה על קבלה ללימודים במועד הסמוך לתחילת הלימודים וכן כאשר יש צורך לקבל יעוץ בעניינים רפואיים.

יש היבטים מסוימים הכלולים במסגרת תהליך בקשת ויזה לארה"ב שאותם לא ניתן לזרז, כגון למשל מילוי של טופס הבקשה (באנגלית), תשלום אגרת טיפול, יום הנדרש לריאיון בשגרירות. יחד עם זאת, חברה שמסייעת לזרז את הטיפול יכולה לסייע במילוי הטפסים ובאספקה של טפסי בקשה מתורגמים, בתרגום של מסמכים מסוימים שיש צורך להמציא לשגרירות, בהכנה מוקדמת לקראת הריאיון.

כדי לקבל ליווי מקצועי ראוי לשמו, חשוב מאוד לוודא שהחברה שתסייע לכם היא מקצועית, מוכרת וותיקה בתחום. חברה מקצועית עובדת בשיתוף פעולה עם עורכי דין ועם מומחים לנושאי ויזה והגירה. הם יכולים להגדיל את הסיכוי לזירוז הטיפול וקבלת הויזה, למרות שההחלטה הסופית מוטלת על כתפיו של נציג השגרירות האמריקאית בישראל.

מכשול ושמו טפסים

כל מי שלא אוהב ביורוקרטיה או טפסים ארוכים יחוש עצמו נבוך מול הטפסים שיש למלא לצורך קבלת הויזה. ויזה לארה"ב טפסים נדרשים הם בשפה האנגלית וכל השמטה של פרט חשוב תגרור עיכוב בתהליך. זאת ועוד, יש למלא את הטפסים בצורה כזאת שהסיכוי לזירוז הטיפול יהיה משופר. חברות מקצועיות כגון מסייעות עם מילוי הטפסים, אספקת טפסים מתורגמים ושימת דגש על כל אותם סעיפים שיכולים לזרז את הטיפול מול השגרירות. חברות ותיקות שמטפלות בבקשות לויזה מסייעות למגישי הבקשה גם בהיבטים כגון:

לא לשכוח – תשלום אגרה

לא ניתן לטפל בהנפקת ויזה ללא תשלום מתאים. שירות של ליווי מקצועי מטעם חברה וותיקה בתחום אינו עולה ביוקר כי אם בהתאם לאופי הטיפול הנדרש. זאת ועוד, ויזה לארה"ב מחיר הבקשה תלוי גם בסוג הויזה שאותה רוצים להוציא. כדי לזרז עוד יותר את הטיפול, מומלץ לשלם את האגרה באמצעות אתר האינטרנט ייעודי (מטעם השגרירות האמריקאית) כך שקביעת הפגישה בשגרירות לא תעוכב. את תשלום האגרה יש להתאים לאופי הבקשה. עלות ויזת תיירים, למשל, שונה מעלות של ויזה לסטודנטים. יש לקחת בחשבון שתרגום מסמכים שונים גם הוא שירות שעולה כסף, אבל לא מדובר בהוצאות משמעותיות ביחס לעלות הנסיעה לארה"ב.

[thrive_leads id='3443']