עבור ישראלים, לא כל כך פשוטה הדרך להיכנס לארצות הברית. גם מי שמעודו לא הגישבקשת ויזה לארה"ב בוודאי שמע על כך ששלטונות ההגירה ורשויות החוק האמריקאיות מגלות אפס סובלנות למי שמנסה להגר למדינה באופן לא חוקי וכן למי שנמצא במדינה ללא אשרת שהיה – ויזה בתוקף.

למרות שיש צורך לעבור הליך מסודר בכדי לקבל את הויזה המיוחלת לפני טיול, נסיעת עסקים, לימודים או כל מטרה אחרת, בהחלט יש גם אפשרות במקרים מסוימים להליך קל יותר. כך הם הדברים למשל כאשר רוצים לחדש ויזה. לצורך כך, ניתן לפעול בשיטת חידוש ויזה לארה"ב באינטרנט. אין ספק שבצורה כזאת הדברים הרבה יותר פשוטים מאשר בעבר.

בקשה וגם חידוש ויזה לארה"ב באינטרנט

לפני שנדבר על חידוש ויזה לארה"ב, בין אם באינטרנט ובין אם לאו, חשוב להבין את התפקיד החשוב של האינטרנט בכלל, בכל טיפול בויזה. אם בעבר היה צריך לטרוח רבות לפני קבלת כל אשרת כניסה, הרי שכיום הדברים הרבה יותר פשוטים בכל הליך, בכל סוג של בקשה לאשרת כניסה.

השגרירות האמריקאית אמנם מצפה מכל אחד להגיע לראיון לפני מסירת הויזה (או במקרים מסוימים – קבלת דחיה או בקשת מסמכים נוספים). אך את תחילת הדרך בהחלט ניתן לעשות דרך אתר השגרירות. את הגשת הבקשה לויזה ניתן לעשות באמצעות טופס אונליין וכך גם ניתן לבצע את תשלום האגרה הנדרשת. באותו האופן, קל ופשוט יותר לבצע את תהליך החידוש לאלה שכבר עברו בעבר את כל השלבים הנדרשים, לרבות הגעה לראיון בשגרירות.

אפשר לקבל סיוע

תהליך של חידוש ויזה לארה"ב באינטרנט אמור, ללא ספק, להקל על חייו של כל מי שרוצה לבצע חידוש של הויזה או להאריך את תוקפה. עם זאת, מובן שלא עבור כולם התהליך הזה קל ופשוט באותה המידה. במיוחד עבור אנשים מבוגרים, כאלה שהגלישה באינטרנט איננה פעולה פשוטה ורגילה עבורם – הדברים עשויים להיראות מסובכים ממש. גם עבור אנשים שאינם קוראים או כותבים באנגלית באופן שוטף הדברים עשויים להיראות לא ממש פשוטים.

מי שניסה ולא ממש הצליח, מי שיודע למפרע שכל העניין של ויזה לארה"ב טפסים ובקשות עשוי להיות בעייתי, בהחלט יכול לפנות ולקבל עזרה. את העזרה לא חייבים לקבל מחברים, שגם הם לא תמיד פנויים או לא תמיד יודעים. כמו בכל מקרה של הגשת בקשה, חידוש, טיפול במקרה של השחתת דרכון עם ויזה או אפילו בקשה לויזה שסורבה – ישנן חברות מקצועיות שאליהן נהוג לפנות. חברות כאלה פועלות על פי רוב בשיתוף עורכי דין בעלי ידע בכל הקשור באשרות כניסה, קבלת אזרחות, אישורי עבודה, חידושים וכן הלאה.

טפסים הכתובים עברית

לא מספיק לדעת שתהליך של חידוש ויזה לארה"ב באינטרנט יכול להתבצע ביחד ובשיתוף עם חברות מתמחות. בנוסף, חשוב לדעת שחלק מהחברות הללו מבצע באופן שוטף גם תרגום של טפסים הנדרשים לצורך קבלת ויזה או לצורך אישור החידוש. מקרים שקרו מוכיחים שגם אנשים שדוברים אנגלית ברמה סבירה עשויים להתקשות ואפילו למלא פרטים מוטעים או לא מדויקים. במידה והדבר קורה, פירוש הדבר הינו דחייה של קבלת הויזה המחודשת ולעיתים גם עיכוב של טיול מתוכנן או נסיעת עסקים חשובה. גם כאשר מדובר במועמד ללימודים או בסטודנט שצריך להמשיך את לימודיו, עיכוב יכול להיות בעייתי, בלשון המעטה.

לסיכום, האינטרנט בהחלט יכול להקל על הזקוקים לויזה חדשה או חידוש של ויזה לארצות הברית. אם זקוקים לעזרה ולסיוע, בהחלט יש למי לפנות.

[thrive_leads id='3443']