ארצות הברית מהווה מקום קסום לטיול. לא משנה אם רק הרגע השתחררתם משירות צבאי או שאתם מעוניינים לבקר קרובי משפחה, יש צורך בהוצאת ויזה על מנת לטייל במקום.

מי מאיתנו לא חולם לבקר בארצות הברית. ארץ האפשרויות הבלתי מוגבלות אינה פותחת את השערים בקלות רבה ועל מנת ליהנות ממה שיש לה להציע לכם יש צורך להוציא ויזה. הוצאת ויזה לארה"ב נחשבת להליך ארוך, אך בסופו תוכלו ליהנות משלל אטרקציות ומקומות יפים. כאמור, לא משנה אם מדובר בהזדמנות עסקית או בלימודים – על מנת לקבל ויזה ויש למלא טפסים. כל אזרח המתגורר בישראל ומעוניין לטייל או לעבוד בארצות הברית צריך למלא טפסים שונים על מנת להתחיל בהליך הוצאת ויזה לארה"ב. טפסים אלו נקראים ds160.

כיצד ממלאים את הטפסים?

כפי שהזכרנו קודם לכן, הוצאת ויזה לארה"ב כוללת מילוי טפסים. את הטפסים יש למלא בשפה האנגלית בלבד, מה שעשוי להיות מסובך עבור מי שאינו מפגין שליטה בשפה. בטפסים ניתן להיתקל בשאלות בנושאים שונים כגון מצב כלכלי, מצב אישי, אופי הביקור, משך ביקור, עיסוק וכן שירות צבאי. לשאלה מדוע השאלות עוסקות בנושאים שונים ומגוונים התשובה היא כי הקונסול האמריקאי מבקש לבחון את הבקשה שלכם באמצעות שאלות באמצעותן יוכל לדעת פרטים שונים ולקבוע האם אתם זכאים לקבלת ויזה או לא. על כן, יש חשיבות רבה למילוי הטפסים בצורה הטובה ביותר.

מילוי הטפסים בצורה טובה ואמינה יקבע האם אתם זכאים להיכנס לארצות הברית או לא. זכרו! על מנת להגדיל את הסיכויים כדאי להקדיש זמן למילוי הטפסים בצורה הטובה ביותר. הקונסול האמריקאי כבר בחן את הטפסים וקיבל רושם כללי מה שאומר כי כדאי למלא את הטפסים ברצינות רבה כדי לראות מה יש לארצו של הדוד סם להציע לכם.

כמה זה עולה לכם?

כידוע, הדרך לארצות הברית ארוכה. לא רק מבחינת שעות טיסה אלא גם מבחינת הליך בירוקרטי. הוצאת ויזה לארה"ב כוללת לא רק מילוי טפסים אלא גם תשלום אגרה. הדרך לארצות הברית עוברת דרך חשבון הבנק שלכם. את תשלום האגרה ניתן לבצע במספר דרכים:

מה השלב הבא?

כפי שהבנתם, לאחר שלב התשלום והטפסים מגיע השלב החשוב ביותר – הגעה לראיון בשגרירות ארצות הבריתשם הקונסול ישאל אתכם מספר שאלות עניינות כגון מטרת הביקור ותאריך חזרה לארץ. אם הבקשה תאושר – תאלצו להיפרד מהדרכון לכמה ימים אך הוא יוחזר אליכם עם הויזה. במידה והבקשה תדחה – הדרכון יוחזר כבר בראיון עצמו. אף אחד מאיתנו לא ממש אוהב לעמוד במבחנים. מדובר בסיטואציה לא נעימה אך כפי שהבנתם יש חשיבות רבה למילוי הטפסים בצורה מקצועית ואמינה על מנת לקדם את ההליך.

מישהו מטפל בכם

אם אתם מעוניינים לקבל עזרה בכל הנוגע להליך הוצאת ויזה, ישנן חברות רבות העוסקות בטיפול בנושא. קליק על העכבר יוביל אתכם לשורה של חברות המתמחות בעניין אשר מעסיקות צוות עובדים מקצועי שישמח לסייע לכם החל ממילוי טפסים ועד להכנה לראיון. העובדים בחברות הללו מבינים כי שלב הראיון הינו שלב חשוב ולכן יעשו את כל המאמצים על מנת להכין אתכם בצורה הטובה ביותר.

[thrive_leads id='3443']