ויזה נדרשת לכל נסיעה לארה"ב. הגשת בקשה לויזה ניתן לבצע באינטרנט, כאשר גם בקשה לחידוש ניתן לבצע אונליין. רוצים לבצע חידוש ויזה לארה"ב באינטרנט? יש כמה דברים שתרצו לדעת לפני שתתחילו את התהליך.

חידוש ויזה לארה"ב באינטרנט – פטור מריאיון אישי

כדי לחדש את הויזה שתוקפה פג, כדאי לבצע חידוש ויזה לארה"ב באינטרנט בצורה שתאפשר לפחות בחלק מהמקרים לקבל פטור מריאיון אישי בשגרירות. שגרירות ארצות הברית, כידוע, מבקשת להיפגש באופן אישי עם כל מי שרוצה להיכנס לשטח המדינה, ולא משנה מהי המטרה. בין אם תרצו להגיע כתיירים ובין אם אתם אנשי עסקים, מרצים מבוקשים או מועמדים לרילוקיישן – בלי ויזה בתוקף לא תוכלו לעשות זאת.

כדי למקסם את הסיכוי שלהם לקבל את חידוש הויזה ללא צורך בריאיון אישי, אנו ממליצים להתייחס במלוא הרצינות לכל מה שקשור לעניין חידוש ויזה לארה"ב טפסים נדרשים. את הטפסים שאתם ממלאים אונליין מקבלים עובדי השגרירות והם בוחנים בשבע עיניים כל נתון שרשמתם. מלבד מטרת הנסיעה ישנם חלקים בטפסים שהפרטים שתמלאו בהם יאפשרו לשגרירות לפטור אתכם מריאיון אישי. האם ניתן להבטיח זאת? התשובה הקצרה היא לא, אולם ניתן בהחלט להגיע למצב שבו תקבלו פטור כזה למשל על סמך גיל – הקפידו לציין את הגילאים של ילדים או של מבקשי ויזה מבוגרים. מתחת לגיל ארבע עשרה או בגילאים מבוגרים מאוד גדלים הסיכויים שלא יהיה צורך להגיע לשגרירות.

מטרת הכניסה לארצות הברית

חידוש של הויזה באינטרנט יהיה יעיל יותר אם לוקחים בחשבון כמה טיפים מרכזיים. ויזה לארהב טיפים שימושיים יהיו למשל ציון מפורט של מטרת הנסיעה. חידוש של ויזה צריך להתבצע באופן כזה שהיא תהיה תואמת את מטרת הנסיעה. הויזה הנפוצה ביותר היא כמובן ויזה לתיירם. עם זאת, יש גם מקרים שבהם יש צורך בויזה לסטודנטים. ויזות נוספות הן ויזה לצורך קבלת טיפול רפואי, ויזות לאנשי צוות העוסקים במעבר בין מדינות (צוותי אוניות, צוותי אוויר), יש ויזות מיוחדות לאנשי דת, לבדרנים ועוד.

טיפ נוסף לגבי חידוש ויזה באינטרנט טמון בעובדה שיש צורך להמשיך את הגשת הבקשה בתשלום של אגרה מתאימה. בקשה לחידוש הויזה ללא תשלום של אגרה לא תטופל. יש לשים לב שויזות שונות כרוכות באגרות שונות. אגרה עבור סטודנטים, למשל, שונה מאגרה לתיירם או למבקשי אשרת עבודה.

שמים לב למצב הדרכון

טיפ חשוב לא פחות הוא לשים לב למצב הדרכון. את חידוש הויזה, ממש כמו ויזה חדשה, מצרפים בשגרירות ארצות הברית למקום המתאים שבתוך הדרכון. אם הדרכון הישן פגום או שאין בו מספיק עמודים פנויים – לא ניתן יהיה למקם בפנים את הויזה. זאת ועוד, במידה והדרכון עומד לפני סוף תוקפו כדאי להזמין דרכון חדש. לא תתאפשר כניסה לארצות הברית כאשר הדרכון עומד לפוג בתוך חצי שנה או פחות.

טיפול דחוף אפשרי

במידה ומה שדרוש לכם זו ויזה לארה"ב מסלול מהיר, ניתן להשיג זאת באמצעות כמה דרכים:

  1. ניתן להכין מסמכים לשגרירות, שיבהירו מדוע חידוש הויזה צריך להיעשות במהירות. מסמכים כאלה יהיו למשל אישור קבלה ללימודים או קביעת תור לניתוח.
  2. לאחר מילוי מסמכים יש לציין במקום המיועד לכך שאתם מבקשים טיפול מזורז. מי שלא יבקש זאת, הסיכוי שזה יקרה מעצמו שואף לאפס.
  3. ניתן לפנת לחברות שמעניקות סיוע בחידוש ויזות. חברות כאלה יכולות למשל לתרגם עבורכם את טפסי הבקשה כדי שהמילוי יהיה מהיר יותר ונטול טעויות.

[thrive_leads id='3443']