הוצאת ויזת אנשי צוות (C1/D) לארצות הברית

ויזת אנשי צוות מסוג D או C1 מיועדת לאנשי צוות של חברות תעופה בינלאומיות, חברות ספנות וכדומה, אשר במסגרת תפקידם מגיעים לתחומי ארצות הברית. בקטגוריית אנשי הצוות נכללים כל האנשים שמתוקף תפקידם דרושים לצורך תפעול תקין או תיקונו של כלי הטיס או השיט, לדוגמה: טייס, דייל, רב חובל, איש צוות טכני וכדומה. ויזה מסוג C1 מוגדרת לאדם במעבר, בעוד ויזה מסוג D מוגדרת לאיש צוות בים או באוויר.

מי צריך להוציא ויזת אנשי צוות?

הוצאת ויזה מסוג D או C-1 מיועדת עבור כל אדם שבמסגרת תפקידו בחברת תעופה, חברת ספנות וכדומה, מתעתד להיכנס לארה"ב כאיש צוות. חשוב לציין שאם ברצונכם להישאר בארה"ב מעבר לזמן העבודה, עליכם להגיש במקביל בקשה לויזת תייר רגילה מסוג B1/B2.

בדומה לויזת תייר רגילה, גם במקרה הזה תידרשו להוכיח בראיון האישי שבכוונתכם לחזור לישראל וכי אין בכוונתכם להגר לארה"ב.

מה מאפשרת הויזה?

ויזת אנשי צוות לארה"ב תאפשר לכם להיכנס לתחומי ארצות הברית לתקופת הזמן שבין הנחיתה להמראה, או לעגינה והפלגה. בתקופת הזמן הזו אתם רשאים לשהות בארה"ב כתיירים.

זכאות ותנאי קבלת הויזה

כל מי שעובד בחברות תעופה או חברת ספנות ונדרש במסגרת תפקידו להיכנס אל גבולות ארה"ב, זכאי להגיש בקשה לויזה מסוג C1/D. אישור הויזה הוא עניין שנתון להחלטתו הבלעדית של נציג השגרירות שיראיין אתכם, אך כל עוד אין לכם תיק פלילי ותוכלו להוכיח שבכוונתכם לשוב לישראל ולא להגר לארה"ב – לא אמורה להיות לכם כל בעיה לקבל אישור.

איך מוציאים ויזת אנשי צוות?

כיוון שהויזה דרושה לכם במסגרת עבודתכם, במרבית המקרים תעברו את התהליך בעזרת המעסיק שלכם, אשר יקבע עבורכם את התור לראיון וכן יידרש לספק לכם מכתב, שבו מצוין משך עבודתכם בחברה, כמו גם תפקידכם הספציפי בצוות.

ככל מועמד להוצאת ויזה לארה"ב, על מנת להגיש את הבקשה, יש למלא טופס DS160 ולשלם את אגרת הויזה לשגרירות. כמו כן, יש צורך בקביעת מועד לראיון בשגרירות והגעה לראיון כאשר אתם מצויידים בכל המסמכים והאישורים הרלוונטיים.

במידה והמעסיק אינו מגיש עבורכם את הטפסים, מומלץ להעזר באנשי מקצוע שיפשטו לכם את התהליך, יסייעו לכם במילוי הטפסים ויגישו אתכם מוכנים לקראת הראיון בשגרירות. שימו לב, לטפסי הבקשה לויזה לארה"ב חשיבות מכרעת במתן ההחלטה האם לאשר את הויזה. מילוי לא נכון של הטפסים ומידע כוזב יוביל לסירוב הבקשה. מומלץ לודא ולבדוק את נכונות המידע המופיע. זכרו שמרגע שלחצתם על כפתור "חתום והגש" לא תוכלו לבצע שינויים. אם לא מילאתם את הטופס כראוי, הבקשה תוחזר אליכם ללא טיפול.

אם אתם מעוניינים לקבל סיוע בהוצאת ויזה לארה"ב לאנשי צוות, מלאו פרטיכם באתר ואחד מנציגינו יחזור אליכם בהקדם.

מסמכים, טפסים ואישורים נדרשים

לאחר שנקבע עבורכם מועד לראיון בשגרירות, אנא ודאו שיש ברשותכם את כל המסמכים הבאים:

  1. אישור טופס DS160 מודפס.
  2. אישור על תשלום האגרה.
  3. דרכון בתוקף לחצי שנה לפחות, בעל דף "ויזה" ריק אחד. אם יש ברשותכם דרכונים קודמים עם ויזה אמריקאית, או רשימת כניסות ויציאות ממשרד הפנים, הביאו אותם גם.
  4. תמונה צבעונית (ולא שחור לבן) בגודל 5 ס"מ X 5 ס"מ. התמונה צריכה להיות מחצי השנה האחרונה ובאיכות טובה. שימו לב, התמונה חייבת להיות מצולמת בצבע, על רקע לבן, כשפניכם פונים ישירות למצלמה, שתי העיניים פקוחות והבעת הפנים שלכם רגילה. בשום אופן אל תצטלמו במדים, עם כובע לראשכם או אוזניות. במידה ואתם מרכיבים משקפי ראיה (ללא הצללה), מכשיר שמיעה וכדומה, ניתן לבצע את הצילום עימם.
  5. מכתב מהמעסיק, בו מתוארת ומפורטת אופי העבודה שבכוונתכם לבצע (במטוס, בספינה וכדומה), ובמשך כמה זמן אתם כבר מועסקים בחברה זו.
  6. במידה והתגוררתם בעבר בארה"ב, הביאו עמכם מסמכים אשר יוכיחו את הסטטוס בו שהיתם בה בעבר.
רוצים לקבל ויזה לארצות הברית?

מלאו את הפרטים ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם

ויזה לארה”ב
בשלושה צעדים.

מילוי טפסים

משאירים פרטים באתר האינטרנט שלנו

ראיון בשגרירות ארצות הברית

נציגנו יבדקו את זכאותכם ויטפלו בבקשה

קבלת הויזה

מקבלים את הפטור ויכולים לצאת לדרך

רוצים לקבל ויזה לארצות הברית?

מלאו את הפרטים ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם

דילוג לתוכן