מדיניות הפרטיות של אתר EZVISA

אנו מודים לכם על שבחרתם לגלוש באתר EZVISA (להלן: "האתר" או "EZVISA") המופעל על ידי חברת איזי ויזה אונליין בע"מ.

EZVISA מכבדת את פרטיות הגולשים באתרו ורואה בשמירה על פרטיות זו כמטרה חשובה וערכית. מאחר וגלישה באתר כרוכה בעברת מידע מסויים אודות המשתמשים בו, תוכלו למצוא להלן מהי מדיניות הפרטיות של אתרנו, תוך פירוט המידע הנאסף על ידנו, וכיצד אנו משתמשים בו ושומרים אותו ואילו אפשרויות יש לגולשים להגן על פרטיותם בקשר לכך. אנא קראו מדיניות זו בקפידה ובתשומת לב.

היות והאתר הינו אתר דינמי המתפתח ללא הרף, יחד עם חידושי הטכנולוגיה, מומלץ לשוב ולעיין בתקנון זה מעת לעת על מנת להתעדכן בשינויים שחלו בו. האתר שומר לעצמו את הזכות לשנות ו/או לעדכן את ההוראות תקנון זה בכל עת וללא הודעה מראש.

לתשומת לבכם, מדיניות פרטיות זו, הינה חלק בלתי נפרד מתקנון האתר [LINK] החל על השימוש באתר ואין בה כדי לגרוע או למעט מהוראותיו.

המידע הנאסף על ידנו

במסגרת השימוש באתר, אוסף ומלקט האתר מידע אודות הגולשים בהתאם לשימוש שנעשה באתר.

כאשר הנכם נרשמים לאתר, הנכם מתבקשים למסור פרטים אישיים שונים כגון שמכם, כתובת הדוא"ל שלכם ופרטים אישיים מזהים נוספים הנשמרים באתרנו. פרטים אלה, וכן מידע נוסף שאיננו אישי שיצטבר אודות הגולשים, יישמר במאגר המידע של האתר.

כמו כן, במהלך הגלישה באתר והשימוש בשירותים הכלולים בו, אוסף האתר סוגים שונים של מידע המועלה לאתר או מועבר לאתר על ידי הגולשים או על ידי הדפדפנים השונים. בין היתר, מבצע האתר פיקוח ממוחשב על דפוסי הגלישה והשימוש שאתה עושה באתר באמצעות קבצי "עוגיות" "cookies")) שהינם קבצים קטנים הנשלחים למחשבך ואמצעים דומים אחרים. אמצעים אלה נדרשים לצורך תפעולו השוטף והתקין, ובכלל זה כדי לאסוף נתונים סטטיסטיים אודות השימוש באתר, לאימות פרטים, כדי להתאים את האתר להעדפותיך האישיות ולצורכי אבטחת מידע.

השימוש במידע

האתר נוקט באמצעים שונים לשמור על חשאיות המידע המאוחסן אצלו ועל פרטיותם של המשתמשים. עם זאת, האתר אינו יכול להבטיח הגנה הרמטית ומוחלטת וכי המידע לא ייחשף על ידי פעולה זדונית או מכוונת נגד האתר. במידה ואינכם מעוניינים כי מידע אודותיכם ו/או אודות השימוש שלכם באתר יישמר, הנכם מתבקשים שלא לעשות שימוש באתר.

האתר לא יעביר מידע זה לצדדים שלישיים, ללא הסכמת המוסר, אלא בהתאם להוראות הדין ו/או במענה לכל צו שיפוטי.

האתר שומר לעצמו את הזכות, בעצמו ו/או תוך שיתוף פעולה ו/או באמצעות שותפיו העסקיים לשלוח למשתמשים אשר נתנו הסכמתם לכך, או בהתאם לכל דין, חומר פרסומי אודות מוצרים ו/או שירותים ו/או פעילויות של האתר, לרבות פעילויות הקשורות עם שותפיו עסקיים. במידה ואינכם מעוניינים לקבל או להמשיך ולקבל כל חומר פרסומי כאמור, תוכלו להיגרע מרשימת התפוצה לה נשלחות הודעות אלה ע"י הקלקה על הקישור הנלווה לכל ההודעות שישלחו, ופעולה בהתאם להוראות שיופיעו. אם תעשו כן, נחדול משליחת חומר פרסומי, כפי שנתבקש על ידך. יחד עם זאת, האתר שומר לעצמו את הזכות להמשיך וליצור קשר עם המשתמשים בקשר לחשבונם ולשלוח מידע חשוב הנוגע לאתר זה.

בנוסף, האתר שומר לעצמו את הזכות לעשות שימוש במידע שנאסף לצורך פיקוח, בקרה, עדכון, שיפור, הפקת מסקנות ולצרכים סטטיסטיים.

האתר משתמש בטכנולוגיות קיימות כדי להבטיח את בטיחותן של עסקאות המבוצעות באמצעות האתר. עם זאת, אין להוציא מכלל אפשרות שטכנולוגיות אלה אינן מספקות אבטחה הרמטית.

לאור האמור לעיל, מסירת פרטים אישיים ו/או פיננסיים על-ידי המשתמש, בכל מדור ו/או שטח באתר ו/או שטח המקושר אליו הנה על אחריותו בלבד. האתר לא יהיה אחראי בגין כל דליפה ו/או זליגה בכל דרך שהיא, של מידע שנמסר האתר.

המשתמשים נדרשים להימנע מלשלוח כל דואר אלקטרוני מסחרי ו/או פרסומי לכל אדם אחר שפרטי הדואר האלקטרוני שלו מוצגים באתר ולהימנע מלעשות כל שימוש אחר בפרטים אלה ו/או בפרטים אישיים אחרים של אותו אדם, לרבות שימוש מסחרי, אלא למטרה שאליה נמסרו.

אפשרויות הגולשים

במידה ואינכם מעוניינים שמידע מסויים יישמר אודותיכם הנכם מתבקשים שלא למסור פרטים אישיים ו/או לא לעשות שימוש בשירותי האתר.

במידה והנכם מעוניינים כי פרטים אודותיכם יימחקו, הנכם רשאים בכל עת לפנות לאתר ולבקש כי פרטיכם יגרעו ממאגר המידע של האתר.

במידה ואינכם מעוניינים לקבל "עוגיות" "cookies")) או במידה ואינכם מעוניינים כי האתר יאסוף מידע אודותיכם, באפשרותכם לשנות את הגדרת דפדפן האינטרנט בו הנכם משתמשים או לחלופין להפסיק לעשות שימוש באתר.

יצירת קשר

במידה ויש לכם שאלות בנוגע למדיניות פרטיות זו, תוכלו ליצור עמנו קשר בכל עת לפרטי ההתקשרות הבאים: [email protected]

רוצים לקבל ויזה לארצות הברית?

מלאו את הפרטים ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם

ויזה לארה”ב
בשלושה צעדים.

מילוי טפסים

משאירים פרטים באתר האינטרנט שלנו

ראיון בשגרירות ארצות הברית

נציגנו יבדקו את זכאותכם ויטפלו בבקשה

קבלת הויזה

מקבלים את הפטור ויכולים לצאת לדרך

רוצים לקבל ויזה לארצות הברית?

מלאו את הפרטים ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם

דילוג לתוכן