מועמדים להוצאת ויזה לארצות הברית בין הגילאים 14 ל – 79 נדרשים בדרך כלל לקבוע מועד לראיון עבור ויזת מבקרים.

מועמדים לויזה מתחת לגיל 14 ומעל לגיל 80 או אלה המחדשים את אשרותיהם אינם נדרשים בדרל כלל להגיע לראיון. להוראות מפורטות ולהתחלת תהליך הבקשה לויזה, יש לבקר בעמוד "פטור מראיון אישי".

יש למלא את טופס הבקשה לוויזה DS-160 ולהדפיס את דף האישור עבור כל מועמד לוויזה, ללא קשר לגילו. יהיה עליך לקבוע את סוג הוויזה ולבחור את המקום בו יתקיים הראיון לוויזה (תל אביב או ירושלים). עליך לענות על השאלות כמיטב יכולתך. אין באפשרותינו לסייע במילוי טופס הבקשה.

עליך להביא עמך את דף האישור של טופס הבקשה ליום הראיון. אין לשלוח את טופס הבקשה לשגרירות לפני מועד הראיון.

יש להכנס לאתר הרשמי לשירותי ויזות, להקליק על "הגש בקשה" ולעקוב אחר ההנחיות. לאחר שהכנסת את פרטיך האישיים ובחרת את אופן קבלת הדרכון, המערכת תאפשר לך לשלם את האגרה לוויזה באופן מקוון. כמו כן, באפשרותך לשלם את האגרה לוויזה בדואר ישראל במזומן. אם כבר יצרת חשבון, יש להקליק על "המשך".

הוצאת ויזה לארצות הברית, איזי ויזה, הוצאת ויזה, ויזה

יש לקבוע תור לראיון גם לילדים מתחת לגיל 14 אם מוגשת בקשה עבורם יחד עם ההורים. יש לוודא שתשלום נפרד לוויזה שולם עבור כל ילד וטופס בקשה נפרד מולא עבור כל מגיש בקשה. יש לצרף תמונה עדכנית לכל בקשה.

אם אתם מגישים בקשה להוצאת ויזה לארצות הברית עבור ילדכם כשאחד מההורים הינו אזרח אמריקאי, אנא בדקו אם ילדכם זכאי לאזרחות אמריקאית לפני שאתם משלמים את האגרה לוויזה. אם ילדכם אכן זכאי להעברת האזרחות באופן אוטומטי הוא לא יוכל לקבל וויזת תיירות ויהיה עליו להיכנס לארצות הברית עם דרכון אמריקאי בלבד.

כל מגיש בקשה חייב להביא איתו ביום הראיון דף אישור של טופס DS160 ((confirmation, דרכון ותמונה עדכנית. ניתן להביא מסמכים נוספים בהתאם לסוג הוויזה. כל מגישי הבקשה מתחת לגיל 18 חייבים להיות מלווים ע"י הורה או אפוטרופוס חוקי.

אין להצטלם עם מדים, למעט לבוש דתי הנלבש על בסיס יומיומי. כובעים וכיסויי ראש המסתירים את השיער ואת קו השיער אינם מותרים. כיסויי ראש מסיבות דתיות מותרים, כל עוד אינם מסתירים את הפנים. חשוב מאוד להצטייד בתמונה העונה לקריטריונים. תמונה לא טובה תגרום לעיכוב בתהליך הוויזה.