אם אתם מתכננים לטוס לארה"ב עם הילדים, או שאתם מטיסים אותם למשפחה למשך הקיץ, קחו בחשבון שגם הם זקוקים לויזה. איך מוציאים ויזה לארה"ב לילדים? לפניכם כל המידע שחשוב לדעת על תהליך הוצאת ויזה לילדים שהם מתחת לגיל 14 וגם על הליך זהה אותו צריכים לעבור מבוגרים מעל גיל 79.

הוצאת ויזה לארה"ב לילדים מתחת לגיל 14 ולמבוגרים מעל גיל 79

ילדים מתחת לגיל 14 ומבוגרים מעל גיל 79 אינם נדרשים להגיע לראיון אישי בשגרירות. במקום להגיע לשגרירות, יש לשלוח את הבקשה באמצעות חברת UPS, לאחר תשלום אגרת ויזה לארה"ב. רק במידה ואחד ההורים מגיע לשגרירות בכדי לעבור ראיון בעצמו, ניתן למסור את הבקשה עבור הילדים ישירות במעמד הראיון.

מילוי טופס ויזה לארה"ב לילדים

טפסי בקשה לויזה עבור הילדים הם למעשה אותם טפסים שנדרש למלא כל מועמד לויזה. זהו טופס מקוון הנקרא DS-160. יש למלא את הטופס בצורה מדויקת, כנה ומבלי להחסיר פרטים. חשוב לזכור כי בקשה שלא תוגש כדרוש, תכשיל את קבלת הויזה. מילוי הטופס הוא באנגלית וחשוב לפרט ולענות על כל השאלות. בכדי לא להסתבך במילוי הטפסים ולעבור את התהליך בשלום, תוכלו להעזר בשירותי חברת Ezvisa – להגשת בקשת ויזה לילדים.

מסמכים ואישורים נוספים שיש להציג

כל בקשה לויזה לילדים צריכה להישלח לשגרירות עם המסמכים הבאים:

ויזה לארה"ב לילדים להורים גרושים

יחד עם כל המסמכים שצויינו מעלה, עליכם לצרף מכתב הסכמה משני ההורים, גם אם אתם נשואים וגם אם אתם גרושים. ה"מכתב" הוא בעצם טופס מיוחד, אותו יש להוריד מאתר השגרירות, למלא ולצרף לשאר המסמכים.

סוגי ויזות לילדים

ישנם לא מעט סוגי ויזה לארה"ב, כאשר כל אחת מיועדת למטרה אחרת. ויזה לארה"ב לילדים צריכה למעשה להיות תואמת למטרת הנסיעה של ההורים. ילדים מתחת לגיל 14, אשר טסים יחד עם אחד או שני ההורים לטיול בארה"ב, זקוקים לויזת תייר. ילדים אשר טסים עם הוריהם לצרכים אחרים (לימודים, עבודה וכו') יקבלו ויזה לארצות הברית שמיועדת לקרוב משפחה מתלווה. במקרים אלו, הגשת בקשה להוצאת ויזה לילדים תהא זהה, משמע; יש למלא טפסי בקשת ויזה ולהגיש את כל האישורים הדרושים. הפקיד בשגרירות הוא המחליט, על סמך המסמכים שהוגשו, מהו סוג הויזה המתאים.

תשלום אגרה

תשלום אגרת ויזה לארה"ב לילדים זהה לאותו סכום שנדרש לשלם כל מועמד לויזה. עלות האגרה עבור הוצאת ויזת תייר משתנה מעת לעת ויש להתעדכן בסכום האגרה בהתאם לויזה המבוקשת. שימו לב שרק אחרי ביצוע תשלום האגרה תוכלו לקבוע תור לראיון בשגרירות, אם יש צורך בכזה.

[thrive_leads id='3443']