חידוש ויזה לארה"ב הוא עניין קריטי לאנשים שטסים לעתים קרובות לארצות הברית. אנחנו לא מדברים על מישהו שמוציא ויזה "ליתר בטחון" או לטובת רואד- טריפ חד פעמי, אלא אנשים שטיסות לארה"ב הם חלק משגרת החיים שלהם.

למי זה רלוונטי? אנשים שנמצאים בנסיעות עסקים או עבודה ולכל חובבי החופשות השנתיות. בנוסף משמעותי עבור מי שמקבל ויזה לתקופות קצרות ולא ויזה סטנדרטית ל-10 שנים.

חידוש ויזה לארה"ב – בדקו אם אתם צריכים ראיון

ככלל כל הישראלים זקוקים לאשרת כניסה לארצות הברית, וגם מי שהייתה לו בעבר ויזה, אם היא לא בתוקף חייבים לחדש אותה, תהליך שאנחנו ממש לא רוצים שיפתיע אותנו כאשר מתוכננת לנו כבר טיסה. זאת במיוחד כאשר הזמנו כבר כרטיסים או מלון ואטרקציות. חשוב לדעת שגם אם תוקף הויזה שלכם קרוב לסופו, ייתכן ותוכלו לחדש מבלי לעבור ראיון בשגרירות ארה"ב. היעדר צורך בראיון בשגרירות לא רק חוסך את שעות ארוכות של המתנה בתורים והוצאה כספית בדרך לראיון (יום עבודה מבוזבז ותשלום על חנייה), אלא גם מקל מאוד על מי שנוטה להילחץ מראיון שעלול לקבוע האם הנסיעה המתוכננת תתממש או שתתחילו לרדוף אחרי החזר על הכרטיסים.

מהם הקריטריונים בהם תצטרכו לעמוד?

  1. הייתה לכם בעבר ויזה לארצות הברית.
  2. הויזה האחרונה שלכם הוצאה אחרי שנת 2008.
  3. הוצאתם את הויזה הקודמת באותו מקום (ת"א או ירושלים).
  4. הייתם מעל גיל 14 בעת הוצאת הויזה הקודמת. (צעירים מתחת לגיל 14 לא נדרשים לראיון בעת הוצאת ויזה בפעם הראשונה אם להוריהם יש ויזה בתוקף)
  5. בוויזה הקודמת לא נרשמה הערה CLEARANCE RECEIVED או WAIVER OF INELIGIBILITY 2012.

למה לקחת חברה בעת חידוש ויזה לארה"ב?

עבור אנשים שטיסות לארה"ב הן חלק משגרת החיים שלהם, סביר להניח שהלו"ז שלהם עמוס ממילא. כשמדובר בנסיעות עסקים, ייתכן ותהיו כל כך שקועים בפרטי הנסיעה עצמה שלא תשימו לב שתוקף הויזה שלכם פג בחודש שעבר. כאשר מדובר בטיסות משפחתיות ושגרת יום קל עוד יותר לפספס את זה, רגע אחרי שהוזמנו הכרטיסים. תוסיפו לכך את תהליך הגשת הבקשה שגם ללא ראיון הוא מספיק מסובך, וכל טעות בטופס יכולה להביא לכך שלא תקבלו ויזה בזמן, וכל הטסיה בסכנה!

לחברת איזי ויזה ניסיון של שנים בליווי בהוצאת וחידוש ויזה לארה"ב. נציגינו ילוו אתכם מרגע יצירת הקשר עד לרגע קבל הויזה המחודשת על ידי שליח. אנו מבצעים את כל תהליך מילוי הטפסים על מנת שלא תיפול טעות שתעכב אתכם.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *