חידוש ויזה לארה"ב שונה מתהליך הוצאת ויזה רגיל, והוא בעיקר פשוט יותר. אחד היתרונות הוא שכאשר מדובר בחידוש ולא הוצאה, ניתן לעשות זאת גם ללא החלק של הראיון המלחיץ בשגרירות ארה"ב. לחידוש ויזה לארה"ב יש כמה קריטריונים שבהם תצטרכו לעמוד.

חידוש ויזה לארה"ב ללא ראיון – מה הם הקריטריונים

הקריטיריונים המדובר הם כדלהלן:

עליכם לעמוד בכל הקריטריונים הנ"ל.

במקרה של בקשה עבור קטין מתחת לגיל 14 ניתן להנפיק ויזה בפעם הראשונה ללא ראיון. הבקשות נדרשות לכלול העתק של דף הפרטים האישיים של הדרכון ושל הוויזה התקפה עבור שני ההורים. ,במקרים בהם ההורים אינם מחזיקים בוויזה לארה"ב, הילדים אינם זכאים לפטור מראיון לויזה.

למה לעבוד עם איזי ויזה?

חברת איזי ויזה היא היחידה אשר פועלת אך ורק בעזרת עורכי דין אמריקאים אשר הוכשרו בארה”ב והתמחו בדיני הגירה ואשרות למדינה זו. כל בקשה מטופלת באופן מקצועי, יסודי ומהיר ולקוחותינו מקבלים את מירב הסיכויים לאישור מהיר של הויזה. לעורכי הדין שלנו ניסיון של משנים במתן שירות לישראלים המבקשים ויזות תייר וויזות עסקים לארה”ב. ביחס אישי ומסור, נלווה אתכם עד לשלב בו תיכנסו לראיון בשגרירות, מוכנים ובטוחים בעצמכם. מתן ויזה לארה”ב הינה החלטה של השגרירות האמריקנית בישראל, אולם אנו נעשה כל דבר שיבטיח שתהיו מוכנים לקבלתה.

לקוחותינו נהנים מיתרונות רבים:

  1. התנהלות בשפה העברית
  2. הנחיות ברורות בטפסים כיצדלמלא כל שדה.
  3. קניית “קוד הראיון” וקביעת תאריך לראיון עבור הלקוחב
  4. עורכי הדין שלנו עוברים על כל עמודי הטופס, מתקנים במידת הצורך ועורכים את הטפסים בצורה הטובה והנכונה ביותר אל מול השגרירות האמריקאית.
  5. ייעוץ והכנה עם עו”ד מומחה במידת הצורך. .
  6. שירות לקוחות ותמיכה טלפונית מלאה בכל שלב בהליך הוצאת הויזה לארה”ב.
  7. טיפול מהיר, יסודי ויעיל בכל הקשור להליך הוצאת הויזה – מתחילתו ועד סופו, שחוסך ללקוח הרבה זמן יקר.
  8. שליחה מסודרת בדואר של כלל הטפסים לאחר שעברו עריכה והכנה יסודית אל בית הלקוח + ההזמנה הרשמית לתור הראיון בשגרירות ודף הנחיות לראיון.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *