מרילנד הייתה אחת משלוש עשרה המושבות שמרדו בשלטון הבריטי ובעצם הקימו את ארצות הברית והייתה השביעית לחתום על חוקת ארה"ב. כדאי להוציא ויזה למרילנד מאחר והיא נמצאת באיזור מרכזי כאשר היא גובלת בוושינגטון הבירה, בפנסילבניה, דלאוור, וירג'יניה ובמערב וירג'יניה.

מדינת מרילנד

מדינת מרילנד טומנת בחובה שפע של היסטוריה, טבע, תרבות ובשל היותה על אם הדרך היא הופכת ליעד נוח לביקור משפחתי שווה להוציא ויזה למרילנד בשבילו. למשל, המרחק בין בולטימור, העיר הגדולה ביותר במרילנד, לוושינגטון הבירה הוא 60 ק"מ בלבד. יתרה מכך, ב-1790 מרילנד ויתרה על חלק משטחה על מנת להקים עיר בירה לארצות הברית הלוא היא וושינגטון די סי.

דגל מרילנד

דגל מרילנד

כמו כן, מרילנד מכונה לעיתים רבות "אמריקה בזעיר אנפין" (America in Miniature), וידועה כמדינה אשר יכולה לספק קצת מכל דבר. בעוד בחלקיה הדרומיים של מרילנד, שוכן אחד האזורים הצפופים ביותר בארצות הברית, בחלקים אחרים במדינה, כדוגמת צפון מרילנד, תוכלו לפגוש באווירה כפרית ופסטורלית. הגבול המערבי והמפותל של מרילנד הינו חלק משרשרת הרי האפלצ'ים אשר לצידם תוכלו גם למצוא שפלה, מישור וחופי ים ארוכים. זהו איזור נרחב לחובבי טראקים בהרים, לקמפינג ולביקורים חטופים באי אילו עיירות היסטוריות.

עריה של מרילנד אטרקטיביות לא פחות כאשר בולטימור היא המרכז הכלכלי של המדינה והיא מציעה שפע של פעילויות ואטרקציות ביניהן הנמל המיוחד שלה ואילו אנאפוליס, עיר הבירה היא עיר יותר היסטורית. בנוסף, העיר פרדריק, הנמצאת במערב המדינה, אשר בה בתים הסטוריים שנשתמרו להפליא מתחילת המאה ה-19 ואשר מצפון לה חבוי מתחם הנופש של נשיאי ארה"ב -קמפ דיוויד, שהתפרסם בשל ההסכם ההסטורי שנחתם בו ב-1978 בין מנהיגי ישראל ומצרים, בגין וסאדאת.

לסיכום, אם אתם אנשים סקרנים שאוהבים לגלות מקומות חדשים ולצאת קצת מהמסלול המקובל מרילנד זה מקום נהדר לעשות זאת בו, במיוחד אם אתם באים לבקר בוושינגטון הבירה, שזה בהחלט מרחק מאוד קצר במונחים אמריקאיים. אז תוציאו ויזה למרילנד וקדימה, סעו לראות עולם 🙂

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *