ישנם שלל טפסים החשובים עד מאוד בכדי שתוכלו לצלוח את הנפקת הויזה לארצות הברית.
הראשון והחשוב ביותר הוא הטופס הידוע בשם DS-160.
את טופס זה יש למלא על ידי כניסה לאתר של שגרירות ארצות הברית ולמלא את כל פרטיו באנגלית.
מי שאיננו שולט בשפה האנגלית כשפת אם מוזמן להיעזר בשירותינו.
אחרי מילוי טופס זה, תצטרכו להמציא כל מיני טפסים המלמדים כי אינכם רוצים להוציא ויזה לארצות הברית על מנת להגר אליה באופן לא חוקי או על מנת לעבוד בתוכה ללא רשות
טפסים אלו הם טפסים המעידים כי יש לכם בארץ מחויבויות שונות הקושרות אתכם לארץ, וכן טפסים המעידים זיקה ורצון סביר לחזור לארץ.

usa viza, איזה טפסים תצטרכו להביא על מנת להוציא ויזה לארצות הברית, איזי ויזה, ויזה לארצות הברית, ויזה לארצות הברית בליוויישנם כמה מסמכים כאלה. נביא כמה דוגמאות (כמובן שמסמכים אלו משתנים כל אחד בהתאם למצבו האישי):

  1.  מסמך אישור עבודה.
    אישור עבודה משתנה בין שכירים לעצמאיים, אך הפואנטה היא אותה אחת. מסמך זה נועד להוכיח שאתם אכן עובדים בעבודה קבועה, אתם מרווחים בה כסף וחיים על ידה, וכן שיש סבירות שתחזרו אליה כעבור זמן סביר מארצות הברית.
    מסמך זה מוכיח יציבות כלכלית ותעסוקתית ומוריד את החשש של הקונסוליה האמריקאית, שאתם רוצים לטוס לארצות הברית על מנת להגר ולעבוד בה.
  2. מסמך המאשר לימודים
    סטודנטים הלומדים במכללות או אוניברסיטאות בארץ, יצטרכו להנפיק מסמכים המוכיחים כי הם לומדים ורשומים למוסד לימודים, וכי הם עתידים להמשיך ללמוד בו כעבור זמן מה.
    גם מסמך זה מוריד את החשש שבכוונתכם להגר ולשהות באופן לא חוקי בארצות הברית ולכן יקל על מתן הויזה.
  3. הצגת טפסים המוכיחים חזקה על נכסים בארץ
    נכסים בארץ הרשומים על שמכם, כמו דירה, בית, רכב וכו'- מכיוון שאלו הם נכסים יקרים ובעלי ערך, הם מורידים את החשש שתרצו לעזוב את הארץ לטובת ארצות הברית, ולהשאיר מאחוריכם נכסים בעלי ערך רב כזה מבלי למכרם.
    בנוסף, נכסים אלו מראים זיקה ונכונות להתגורר בארץ, ומורידים את החשש של הקונסולים לגבי האם אתם רוצים לגור בארצות הברית ע"י הסתננות.

אחרי שסיימתם למלא את טופס DS-160 ולהמציא את המסמכים המוכיחים את זיקתכם לארץ, עליכם לצרף את הדרכון (שצריך להיות בתוקף), לצרף אישור תשלום אגרת ויזה מהדואר, ולצרף שתי תמונות פספורט המצולמות בהתאם לסטנדרטים האמריקאיים.
את כל הנ"ל יש להביא לריאיון אישי פרונטאלי מול שגרירי הקונסוליה האריקאית (ריאיון אותו יש לקבוע מראש על ידי שיחה טלפונית).

כל הטפסים צריכים להיכתב בצורה בהירה ביותר, ובאנגלית רהוטה.

על מנת לחסוך זמן יקר ולהפיק את מיטב ההכוונה והטיפים שחברה כמונו יכולה לספק לכם,
אנו ממליצים שתפנו אלינו באיזי ויזה ואנחנו כבר נקל עליכם את התהליך.
אנו מתהדרים בניסיון של עשור בייעוץ ועזרה ללקוחותינו המבקשים להוציא ויזה לארצות הברית, ומתגאים באחוזי הצלחה גבוהים ביותר- של 95%- בהנפקות ויזה ללקוחותינו.
כל זאת אנו עושים לרוב בזמן המתנה קצר משמעותית מאשר אם הייתם מבקשים להוציא ויזה לבד.
פנו אלינו עוד היום ואחד מנציגינו יחזור אליכם בהקדם.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *