כל מי שעומד לצאת לנסיעה ולביקור בארצות הברית חייב קודם לכל להתייצב בשגרירות לצורך הליכים לקבלת ויזה. הוצאת ויזה לארצות הברית מחייבת לא רק ראיון אישי עם נציג השגרירות האמריקאית אלא גם מילוי של טפסים חשובים, בצורה הנכונה.

מי שסבור שמילוי הטפסים המתאימים נדרש רק כאשר רוצים לקבל אישור לעריכת הביקור הראשון באמריקה לא בהכרח צודק. מילוי של טפסים שונים נדרש גם כאשר מבצעים חידוש של הויזה. אם "חידוש ויזה לארה"ב טפסים" זה דבר שמעניין אתכם, אם אתם עומדים לצאת בקרוב לחו"ל, אם יש לכם דרכון שתוקפו עומד לפוג – תוכלו למצוא את הדברים הבאים כמועילים.

חידוש ויזה לארה"ב טפסים ונהלים

הרשויות האמריקאיות מתייחסות ברצינות מלאה לכל בקשה לקבלת ויזה או בכל בקשה לחידוש של ויזה קיימת. כאשר עומדים לפני רשימת נהלים ולפני מינים של טפסים לויזה לארה"ב, חשוב להבין היטב כל סעיף וסעיף. מי שימלא סעיפים שונים באופן שגוי, מי שייתפס בחוסר אחידות, מי שלא יהיה מובן, ברור ואפילו תמציתי במקומות המתאימים – עשוי לגלות שהדרך לחידוש הויזה צפויה להיות ארוכה ואפילו חסומה.

על פי הנהלים האמריקאים, האפשרות לחדש את הויזה נוגעת ישירות לשני היבטים מרכזיים. היבט ראשון הוא הסיבה שבגינה מבקשים להוציא את הויזה. ההיבט השני הוא הוכחת קשר ברור ועמוק לישראל. ההיבט השני נובע מכך שהאמריקאים לא ששים לחדש ויזה לאזרחים ישראלים שעשויים לעזוב את ישראל לצמיתות או לתקופה ארוכה. בזמן מילוי הטפסים השונים והגשת הבקשה לויזה חשוב, אם כן, לשים דגש על מטרת הנסיעה ועל היבטים כגון עבודה, משפחה ונכסים הקיימים למגיש הבקשה בישראל.

טפסים באנגלית וגם בעברית

כאשר מגישים בקשה לויזה או כאשר רוצים לטפל בחידוש של ויזה קיימת, אי אפשר להימנע מהליך של ויזה לארה"ב טפסים. עם זאת, אין שום סיבה שלא להפוך תהליך של חידוש ויזה לארה"ב טפסים לתהליך קל יותר ופשוט יותר.

הטפסים שאותם יש למלא הינם מטבע הדברים כתובים באנגלית. גם את התשובות לשאלות או את הנתונים האישיים והפרטים השונים יש למלא בעברית. אפילו מסמכים המעידים על לימודים, השכלה, מצב חשבון הבנק יש צורך להמציא בשפה האנגלית. מכיוון שלא לכולם קיימת שליטה מלאה באנגלית ולא כולם יכולים להבין לגמרי את ניסוח הטפסים ואת האופן שבו יש למלא – קיימת דרישה לטפסים ייעודיים בעברית.

את הטפסים בעברית לא ניתן לקבל בשגרירות האמריקאית, אך בהחלט ניתן להיעזר לצורך כך בחברות המספקות שירותי סיוע בהנפקת ויזה או בתהליך החידוש. במסגרת השירות ניתן לקבל טפסים שכתובים בשפה העברית. לאחר שממלאים בקלות ובנוחות את הטפסים הללו, נציג החברה ישלים את מילוי הטפסים באנגלית באופן הראוי והנכון, בלי טעויות או השמטות.

חידוש דרכון וחידוש ויזה

המתעניינים בנושא חידוש ויזה לארה"ב טפסים צריכים לעשות הבחנה ברורה בין סוף תוקף של ויזה לבין סיום תוקפו של דרכון. מי שחושב שצריך לחדש את הויזה בכל פעם שהדרכון התיישן ומוציאים דרכון חדש יכול בהחלט למנוע מעצמו טרחה מיותרת אם יתייחס לעצה הבאה.

הויזה אמנם משויכת לדרכון והיא חלק בלתי נפרד ממנו. עם זאת, במידה ויוצאים לארצות הברית עם דרכון חדש, ניתן לשאת במקביל את הדרכון הישן, שבו הויזה עדיין תקפה. הרשויות האמריקאיות לא רואות בכך בעיה ולא דורשות לחדש אוטומטית את הויזה במידה ומחדשים את הדרכון. יש לציין שאם הדרכון עם הויזה אבד, יש צורך לבצע חידוש של הויזה גם אם זו הייתה קודם לכן בתוקף.

[thrive_leads id='3443']