נראה שתינוקות זכאים לקבל הטבות שונות כמו: טיסה חינם עד גיל מסוים, נסיעה בחינם באוטובוס, כרטיס מוזל לקולנוע או כל דבר אחר. כל כך התרגלנו שפתאום נשמע מוזר כי גם לתינוק נדרשת הגשת בקשת ויזה לארה"ב. בכתבה הבאה תמצאו את כל המידע הדרוש על הוצאת ויזה לארה"ב לתינוק באופן מסודר וחוקי.

הוצאת ויזה לארה"ב לתינוק

ממשלת ארה"ב מחייבת כל בעל דרכון ישראלי אשר מעוניין לבקר בארה"ב להגיש בקשה להנפקת ויזה, ללא קשר לגילו. לפיכך, הורים לתינוקות המתכננים טיול לארה"ב או שהייה בארצות הברית בכל מסגרת אחרת, נדרשים להוציא ויזה לארה"ב לתינוק.

למעשה, שגרירות ארה"ב מגדירה כי כל ילד מתחת לגיל 14 נדרש לויזה בהליך הפורמאלי הרגיל, אך אינו נדרש להגיע לראיון בשגרירות. במקרה זה, יש למלא את טפסי הבקשה הרשמיים המצויים באתר השגרירות ולשלוח את שאר המסמכים הנלווים והאישורים השונים באמצעות דואר שליחים, או לחילופין, להגיש אותם במעמד הראיון שנקבע בין כה לאחד ההורים.

מסמכים ואישורים נדרשים

ראשית, כמו בכל הליך בקשת ויזה מכל סוג שהוא, נדרש טופס מיוחד הנקרא DS-160. טופס זה הוא טופס חובה ללא תלות בסוג הויזה או בגיל של מבקש הבקשה.

כמו כן, נדרשים המסמכים הבאים:

  1. אישור תשלום האגרה עבור הויזה.
  2. דרכון בתוקף ודרכונים קודמים/ישנים (אם יש).
  3. תמונה צבעונית של התינוק, בגודל של 5X5 (בתוקף של עד חצי שנה מיום הראיון).
  4. מכתב הסכמה מטעם ההורים המאשר את נסיעתו של התינוק (ללא קשר אם ההורים מצטרפים לתינוק בנסיעתו לארה"ב).

כמה עולה ויזה לארה"ב לתינוק?

העלות המרכזית בהוצאת ויזה לתינוק לארה"ב היא בדרך כלל תשלום האגרה. כמו כן, הוריו של התינוק צריכים לשאת בעלויות המשלוח לחברת המשלוחים האמריקאית UPS איתה עובדת השגרירות. חברת השליחים שולחת את הדרכון עם הויזה המאושרת. עלות המשלוח משתנה בהתאם ליעד המשלוח והזמן בו הוא יישלח. חשוב לציין כי גם הנפקת דרכון עבור תינוק (מאחר ולרוב מדובר בדרכון ראשון) היא הוצאה שיש לקחת בחשבון.

[thrive_leads id='3443']