"כל ההתחלות קשות" והדרך לביקור בארה"ב, אם לצורך עבודה, טיול או לימודים, מצריכה מילוי של טופס ויזה לארה"ב. למעשה, כל אזרח ישראלי המעוניין להיכנס לארה"ב לכל מטרה שהיא זקוק לויזה, לרבות ביקור נימוסין קצרצר במדינה. יוצאי מן הכלל הם בעלי דרכון ישראלי אשר מחזיקים בדרכון נוסף המשתתף בתוכנית הפטור מויזה. יש מספר רב של סוגי ויזות לארה"ב, אשר נבדלות זו מזו בזכויות שהן מקנות לאוחז בהן.

טופס ויזה לארה"ב הוא טופס מקוון הנמצא באתר השגרירות ומונה לא מעט עמודים, אותם יש למלא און-ליין בשפה האנגלית, כחלק מתהליך הוצאת הויזה.

טופס בקשת ויזה DS160

מספרו הסידורי של טופס בקשת ויזה לארה"ב הוא DS160 – זהו טופס הבקשה המקוון להוצאת ויזת מבקר. טופס DS160 הוא טופס ארוך, שמטרתו לספק מידע אישי עליכם, הכולל פרטים על מצבכם האישי והכלכלי, מטרת נסיעתכם, אם יש לכם עבר פלילי, ביקורים קודמים בארה"ב ובחו"ל ואינפורמציה רלוונטית נוספת בהתאם לדרישות השגרירות. טפסי הבקשה לויזה לארצות הברית כתובים בשפה האנגלית. כמו כן, יש למלא את הטופס באנגלית בלבד באופן מקוון.

DS160 הינו טופס בקשה לויזה אותו נדרש לספק כל מועמד. יחד עם זאת, מועמדים לסוגי ויזה מסויימים נדרשים למלא טפסים נוספים, בהתאם לסוג הויזה המבוקשת.

מילוי טופס ויזה לארה"ב

מכיוון שמדובר בטופס ארוך במיוחד, הדורש המון פרטים, כדאי להכין מראש מספר דברים:

חשוב מאוד לפרט ולדייק בפרטים, לא לפספס אף שאלה, לא לכתוב מידע שיקרי ולא להשמיט או להחסיר מידע חשוב – גם אם הדברים לא נראים לכם חיוביים.

הטפסים הרשמיים של הוצאת ויזה לארה"ב כתובים בשפה האנגלית ותתבקשו לענות על השאלות באנגלית בלבד. אם פספסתם סעיף, עניתם בעברית, או אפילו טעיתם בלסמן זכר/נקבה – תדרשו להגיש בקשה חדשה ולמלא את הטופס מהתחלה.

מילוי טופס ויזה לארה"ב נראה כמו פעולה פשוטה למדי, ומועמדים רבים נוטים לזלזל בו ולהתעלם מן הפרטים הקטנים. אלא שלמילוי הטפסים בצורה נכונה יש חשיבות מכרעת בהחלטה על מתן הויזה או שלילתה. טופס ויזה שאינו מולא כראוי ובצורה מדויקת, גם אם בתום לב, נפסל באופן כמעט מיידי, ותאלצו להגיש בקשה חדשה לגמרי.

למה כדאי להעזר בשירותיה של חברה להוצאת ויזה לארה"ב?

מאחר והשגרירות לא מקלה ראש בעניין הוצאת הויזה, היא עלולה להכשיל כל בקשה שלא תוגש על פי ההנחיות והדרישות. מילוי לא נכון של הטפסים יכול להוביל לסירוב הבקשה. לשם כך, קיימות חברות להוצאת ויזה לארה"ב.

אם אתם חוששים לאבד את הידיים ואת הרגליים בסבך הניירת הנדרשת לקבלת ויזה לארה"ב, חברת EzVisa תוכל לארגן עבורכם את כל המסמכים הנדרשים וליצור עבורכם תיקיה מסודרת שתשמש אתכם ביום הראיון.

מילוי טופס ויזה לארה"ב בעברית

באמצעות שירותי איזי ויזה תוכלו למלא טופס מקוצר של ויזה לארה"ב בעברית, בצורה נוחה וידידותית, עם הנחיות ברורות כיצד למלא כל שדה. בנוסף, עומד לרשותכם שירות לקוחות טלפוני בכל שאלה או בעיה. אנו נדאג למלא עבורכם את טפסי הבקשה הרשמיים של שגרירות ארה"ב באנגלית בצורה מושלמת, נוודא שלא חסרים פרטים ושכל המידע נמסר כפי שצריך. הכל בפיקוח מלא של עו"ד מומחה בתחום.

בעזרת הסיוע של חברת EzVisa, מילוי טופס ויזה לארצות הברית יהפוך למשימה פשוטה מאין כמוה.

טפסים נוספים להוצאת ויזה לארה"ב

בנוסף לטופס בקשת ויזה לארה"ב, חשוב להגיע לשגרירות גם עם כל מסמך שיכול להעיד על זיקה לארץ: תלושי משכורת אחרונים, אישור על חופשה מהמעסיק, אישור על תחילת לימודים (תשלום לשנת הלימודים הקרובה), חוזה שכירות על דירה, נכסים בבעלותכם וכדומה.

בנוסף, עליכם לשלם אגרה עבור בקשת ויזה לארצות הברית. גובה האגרה משתנה מעת לעת ויש להתעדכן על סכום האגרה בהתאם לסוג הויזה המבוקשת.

[thrive_leads id='3443']