[et_pb_section fb_built="1" admin_label="section" _builder_version="3.0.47"][et_pb_row admin_label="row" _builder_version="3.0.48" background_size="initial" background_position="top_left" background_repeat="repeat"][et_pb_column type="4_4" _builder_version="3.0.47" parallax="off" parallax_method="on"][et_pb_text admin_label="Text" _builder_version="3.0.74" background_size="initial" background_position="top_left" background_repeat="repeat"]

ארצות הברית מציעה שפע של אטרקציות החל מקניונים רבים ועד לפגישה עם כוכבי קולנוע. לפני שאתם אורזים מזוודה, חשוב לדעת פרטים אודות הוצאת ויזה לארצות הברית.

אז מה הצעד הראשון?

מתכננים טיול לארצות הברית? לניו יורק או למיאמי? אל תארזו מזוודה כל כך מהר. לא משנה לאן אתם נוסעים אתם צריכים להוציא ויזה. הוצאת ויזה היא פרוצדורה מורכבת אך לא בלתי אפשרית! הוצאת ויזה לארה"ב מתחילה בהליך פורמלי הכולל מילוי טפסים, כאשר לכל טופס יש קוד משלו. השלב הבא בהליך קבלת ויזה לארצות הברית הוא בחירת קונסוליה. כך למשל, אם אתם מתגוררים בירושלים אתם נדרשים להגיע לקונסוליה בירושלים ואין צורך להגיע לתל אביב לצורך הוצאת ויזה לארצות הברית.

השלב הבא- מילוי הטופס

הדרך לקבלת ויזה לארצות הברית עוברת במילוי טופס בשפה האנגלית. אילו פרטים תתבקשו למלא לצורך קבלת ויזה לארצות הברית? מקום מגורים, סביבת עבודה, סיבת הביקור וכן לענות על שאלות ביטחוניות. כמו כן, כדי להוציא ויזה לארצות הברית יש צורך בתמונה דיגיטלית, ותתבקשו גם להגיע עם דרכון וכן עם מסמכים אחרים הקשורים לקבלת ויזה לארצות הברית. אם ביקרתם בעבר בארצות הברית למטרת טיול אתם מתבקשים לציין את התאריכים המדוייקים.

כמה זה עולה לכם?

עבור הוצאת ויזה לארצות הברית תדרשו לשלם אגרה בעלות משתנה. ניתן לשלם את האגרה בדואר, דרך האינטרנט באמצעות כרטיס אשראי או באמצעות הדפסה של שובר מיוחד.

מה השלב הבא?

אז מילאתם את הטפסים המתאימים, אבל מה השלב הבא? השלב הבא הוא קביעת תור לראיון בשגרירות. המראיינים הם אנשים העובדים בשגרירות האמריקאית והראיון מתבצע בשפה האנגלית. לפיכך, כדאי להגיע לשגרירות עירניים על מנת לענות על השאלות בצורה הטובה ביותר.

הדרך הטובה ביותר לעבור את הראיון היא לא לנסות להשחיל בדיחות אלא לענות על השאלות ברצינות. בראיון תתבקשו לספר אודות סיבת הנסיעה שלכם לארצות הברית וכן להביא אישורים על כך שיש לכם עבודה קבועה ואתם מתעדים לחזור לארץ ולא להישאר בארצות הברית יותר ממשך הטיול.

מה כדאי להביא לשגרירות?

קבעתם ראיון בשגרירות ארצות הברית? בבואכם לשגרירות לצורך הוצאת ויזה יש להביא מספר דברים:

כמה זמן עד לקבלת הויזה?

כידוע, התורים ארוכים והסבלנות קצרה. אך כדאי שתדעו כי מדובר בשלושה עד חמישה ימי עבודה עד לקבלת הויזה. אין ספק כי הדרך לארצו של הדוד סם ארוכה אבל דעו כי הסבלנות משתלמת.

 

[/et_pb_text][/et_pb_column][/et_pb_row][/et_pb_section]