אל תשכחו – חידוש ויזה לארצות הברית 

מה משותף להכרזת עצמאותה של ארצות הברית ולחתימה על חוקתה? מעבר לכך שאלו שני האירועים מהחשובים והמעצבים ביותר בתולדות המעצמה, הדבר המרכזי ביותר המשותף לשני אירועים אלו הוא ששניהם קרו בפילדלפיה שבפנסילבניה. המדינה מכונה "מדינת אבן הפינה" בשל מרכזיותה בשגרה ובכלכלה של 13 המושבות, בתקופת הקולניות הבריטיות, לפני מלחמת העצמאות והקמת ארה"ב.

פנסילבניה, אשר הייתה המדינה השניה לחתום על חוקת ארצות הברית, נקראת על שם מייסדה האנגלי, ויליאם פן, שהיה ממנהיגי המושבות האמריקאיות ופסלו מוצב היום בראש מגדל השעון שנמצא בצדו הצפוני של בניין עיריית פילדלפיה.

גבולות פנסילבניה

פנסילבניה גובלת עם מספר רב של מדינות. ניו יורק, ניו ג'רזי, דלאוור, מרילנד, מערב וירג'יניה ואוהיו, ומזג האוויר בה נוח מאוד. הקיץ חם, האביב ירוק ויפהפה והחורף קר ואף לעיתים מושלג, כך שלא משנה מתי תגיעו לכאן, תחכה לכם אווירה מיוחדת, אז כדאי שתתחילו להתכונן עם חידוש ויזה לארצות הברית.

דגל פנסילבניה - חידוש ויזה לארצות הברית 

דגל פנסילבניה – חידוש ויזה לארצות הברית

כמו כן, תוכלו למצוא במדינה מספר אתרים היסטוריים שכדאי לבקר בהם כמו היכל ההעצמאות או הפארק הלאומי גטיסברג, אשר היה שדה הקרב הגדול והחשוב ביותר בזמן מלחמת האזרחים האמריקנית. לצד אתרים אלו תוכלו לצאת לטייל וליהנות מנופים מרהיבים, בעיקר בחודשי הסתיו, בהרי הפוקונס למשל, הנמצאים במרחק נסיעה מניו יורק, ניו ג'רזי ופילדלפיה.

דבר נוסף הנמצא במדינה הוא פעמון החירות שבפילדלפיה, הנחשב לסמל המובהק ביותר למהפכה האמריקאית ולעצמאותה. הפסל היצוק ארד, הוא בהחלט אתר ששווה לבקר כשאתם באים לטיול בארצות הברית. ואם אתם עוד בשלב חידוש ויזה לארצות הברית, תתחילו להכין רשימה של מקומות שלא כדאי לפספס.

אז ההיסטוריה של המעצמה החזקה בעולם התחילה בפנסילבניה, בה התרבות האמריקאית החלה לפרוח והחלום האמריקאי הפך למציאות. בין אם אתם חובבי טבע, היסטוריה או תרבות ובין אם טסתם לחופשה, טיול או ביקור משפחתי, לא כדאי שתפספסו את קהילת האיימיש המפורסמת ועוד שלל אטרקציות ואתרים מפורסמים ומעניינים.

חידוש ויזה לארצות הברית נשמע מפחיד לפעמים, אבל כשיש כל כך הרבה מה לראות ואיפה לטייל וכשיש כמובן מי שדואג לכם לכל הבירוקרטיה, אל תתעצלו, גם אתם רוצים לבקר שם.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *