מרבית הישראלים שעשו טיול לארצות הברית מכירים את ניו ג'רזי בתור השכנה של ניו יורק, אבל מה שהם לא יודעים שזוהי מדינה מרתקת שהייתה השלישית לחתום על עצמאותה של ארצות הברית. מעבר להיותה המדינה הצפופה ביותר מכל חמישים המדינות, היא מלאה במסלולי טיול מרהיבים, ערוצי נחל וכמובן ידועה ברצועת החוף התיירותי והמפנק שלה.

ג׳רזי שלא היכרתם

ניו ג'רזי שלא הכרתם - טיול בארצות הברית

ניו ג’רזי שלא הכרתם – טיול בארצות הברית

ראשית כל, כמו שהזכרנו קודם לכן, ניו ג'רזי היא המדינה הצפופה ביותר בכל ארה"ב ומרבית האוכלוסייה בה מתגוררת בכפרים וביישובים קטנים, כולל העשירים, המעדיפים לגור בפרוורים ליד הערים הגדולות. הערים הגדולות במדינה נראים מעט מוזנחים אך יש להם המון מה להציע לתיירים.

צפון ניו ג׳רזי

בצפון ניו ג'רזי קיימים מספר רב של מסלולי טיול ואתרי קמפינג ככה שאם תכננתם לעשות טיול לארצות הברית ואתם אוהבים לחוות דרך הרגליים כדאי לכם להגיע לשם. למשל, מפלי פטרסון המופלאים, הנמצאים בעיר פטרסון הנמצאת חצי שעה נסיעה בלבד ממנהטן (!), מדהימים ביופיים והם רק המפלים השניים בגודלם בכל ארה"ב.

כמו כן, ישנן במדינה מספר אטרקציות ששווה לבקר בהן. גן הפסלים הוא אתר יפהפה, מושקע, נקי ומלא בצמחיה המתאים גם למשפחות. מקום נוסף שכדאי לבקר בו במדינה הוא פארק GREAT ADVENTURE של SIX FLAGS, הנחשב לפארק השעשועים הגדול בעולם, המכיל 11 איזורים שונים וביניהם הווילד ספארי, שהוא הספארי המלכאותי הגדול ביותר מחוץ לאפריקה.

עם זאת, גולת הכותרת הגדולה במדינה היא אטלנטיק סיטי, עיירת הנופש המפורסמת הנחשבת ל"ווגאס של המזרח". באטלנטיק סיטי ישנם 12 בתי קזינו ומספר רב של מלונות, מסעדות ואירועי ספורט ובידור שונים, ככה שאם אתם אוהבים לבלות, אטלנטיק סיטי היא המקום המושלם בשבילכם. בעיירה תמצאו גם את הטיילת הארוכה בעולם אשר אורכה למעלה מ-9 ק"מ והיא נבנתה חלקית לראשונה כבר ב-1870 ע"י בעלי המלונות על מנת למנוע מחול הים להיכנס אליהם למלון. בנוסף, אטלנטיק סיטי היוותה את ההשראה למשחק הקופסה "מונופול" במהלך תקופת השפל הכלכלי בארה"ב.

לסיכום, אם אתם מתכננים טיול לארצות הברית והחוף המזרחי הוא היעד שלכם, אל תפסחו על ניו ג'רזי, יש לה הרבה להציע לכם והיא ממוקמת צמוד לניו יורק ופילדלפיה ככה שהיא לא תעכב אתכם יותר מדי ועל הדרך גם תוכלו להמר קצת ואולי גם לזכות בכסף באטלנטיק סיטי.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *