אחת המדינות המהירות בגדילתן, הנחשבת לאימפריה הדרומית היא לא אחרת מאשר ג'ורג'יה. ג'ורג'יה היא המדינה הרביעית שאישרה את חוקת ארצות הברית והצטרפה להקמתה. אז מי זה ג'ורג' בכלל? מי נולד במדינה? ולמה כדאי להגיע אליה לאחר חידוש ויזה לארה"ב? כל התשובות ממש כאן.

אימפריה דרומית

בשנת 1724 ג'ורג'יה הוכרזה כמושבה בריטית, על שם מלך בריטניה, ג'ורג' השני, לאחר ויכוח בין ספרד ובריטניה על השליטה במושבה. 56 שנה לאחר מכן, ג'ורג'יה חתמה על חוקת ארצות הברית והצטרפה לבניית המעצמה שאנחנו מכירים כיום.

ג'ורג'יה מלאת הרפתקאות. יש בה שפע של יערות, שבילי אופניים ומסלולי הליכה מרתקים. נהר הצ'אטונגה הוא מקום מעולה לחובבי הראפטינג, עם פסטורליות ושקט מסביבו שיעזרו לכם להתנתק קצת ולהכיר יותר טוב את הטבע. בנוסף, במדינה ישנה ביצת אוקיפנוקי, הביצה הגדולה ביותר בצפון אמריקה!

כמו כן, אם חידוש ויזה לארה"ב הוא אחת מהמשימות הקרובות שלכם ואתם אוהבים קצת היסטוריה תרבותית, כדאי לכם לבקר בעיר הבירה אטלנטה. אטלנטה היא עיר ששימשה בעבר כמרכז התארגנות לתנועה לזכויות האזרח במאבק נגד ההפרדה הגזעית ששלטה בדרום ארצות הברית. גדול הלוחמים למען זכויות האדם של שחורים בארה"ב, מרטין לותר קינג נולד בה וכיום תוכלו לבקר בביתו ובכנסייה בה הוא ואביו עבדו בתור כמרים, המהוות כיום מרכז הנצחה לזכרו ופועלו.

בנוסף, גם המשקה הפופולרי בעולם, קוקה-קולה, הומצא באטלנטה. משרדיה המרכזיים של החברה נמצאים בעיר ואם אתם חובבי קולה, כמעט כמו כולם, מוזיאון "עולם הקוקה קולה" היא אטרקציה מאוד מומלצת עבורכם. חברת ענק נוספת שנוסדה בעיר היא CNN, ענקית החדשות האמריקאית שנחשבת לאחת מחברות החדשות הטובות בעולם. בעיר ישנו מרכז מבקרים מיוחד המאפשר ללמוד על תולדותיה של החברה.

חידוש ויזה לארה"ב בשביל טיול מושלם

לסיכום, לג'ורג'יה יש תפקיד חשוב בהיסטוריה של העם האמריקני, מבית לזכויות האדם ועד המרכז של התאגידים הגדולים במקביל לטבע רחב ומרהיב שטומן בחובו מלא הפתעות. עם חידוש ויזה לארה"ב, כנסו לקרוא עוד עליה ואולי תגלו יעד חדש ומפתיע שלא תכננתם קודם לכן. 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *