מדינת המפרץ – ויזה למסצ'וסטס

רבים מכם מכירים את מסצ'וסטס בגלל שמה המסובך או בתור המדינה בה שוכנת, בוסטון, אבל כנראה שרובכם לא ממש ביקר בה או נהנה מכל מה שיש לה להציע, ויש המון.
קהילת מסצ'וסטס, הגובלת ברוד איילנד, קונטיקט, ניו יורק, ורמונט וניו המפשייר, היא המדינה הגדולה ביותר באיזור "ניו אינגלנד" מבחינת אוכלוסייה.

מסצ'וסטס היא המדינה השישית לאשר את חוקת ארצות הברית כאשר בוסטון, עיר הבירה שלה נחשבת לעיר עם תרבות ברמה הגבוהה ביותר ולפרק חשוב בהיסטוריה האמריקאית. דבר נוסף אשר ידועה בו המדינה היא האוניברסיטאות המצוינות והרבות שנמצאות בה, ביניהן MIT והרווארד בקיימברידג', אשר רבים מוציאים ויזה למסצ'וסטס רק כדי ללמוד בהן, והן מסמלות את החדשנות והשאיפה למצוינות לצד השמירה על התרבות וההיסטוריה שלה.

למטיילים

למטיילים ביניכם, כדאי שתדעו שהמדינה נחשבת ליעד מומלץ לטיולים, מאתרי סקי על ההרים של ברקשייר ועד לחופים של קייפ קוד והאיים, דרך נתיבים רבים של שבילי אופניים ועם שפע של פירות ים טריים ומטעמים נהדרים אחרים. טיול שם בהחלט מרגיש כמו קבלת פנים חמה מהטבע ובהחלט שווה להוציא ויזה למסצ'וסטס במיוחד.

להוציא ויזה למסצ׳וסטס
להוציא ויזה למסצ׳וסטס

כמו כן, מסצ'וסטס היא המדינה עם שיעור הגירושין הנמוך ביותר בארה"ב עם 2.2 מתגרשים ל-1000 איש. זאת בנוסף לעובדה שהיא גם המדינה הראשונה שאישרה נישואים חד-מיניים.

אי אפשר לדבר על מסצ'וסטס מבלי להזכיר את בוסטון, שאמנם הוזכרה קודם לכן, אך לא ציינו שהגעה לבוסטון היא בגדר חובה בעת טיול במדינה. בוסטון היא המרכז הכלכלי והתרבותי של כל ניו אינגלנד ומבקרים בה כ-16 מיליון איש בשנה בממוצע. בנוסף, העיר ידועה כעיר של ספורט אותה מייצגות קבוצות מובילות בכל ענפי הספורט השונים במדינה, ביניהן הבוסטון סלטיקס (NBA) והניו אינגלנד פטריוטס (NFL) שנחשבות לקבוצות מרכזיות, מעניינות וחשובות בליגות בהן הן משתתפות.

לסיכום, כשאתם מוציאים ויזה למסצ'וסטס ולארה"ב בכלל, כדאי לזכור שלמרות מה שאתם מכירים כיום והאטרקציות שמדברים עליהם בסביבתכם או בתקשורת, ארצות הברית טומנת בחובה כל כך הרבה הפתעות, ששווה לנסות בעצמכם לגלות אותן אחת אחת, גם אם אתם לא בטוחים מה תמצאו שם.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *