נוסעים לארצות הברית למטרת טיול? הדרך לארצות הברית עוברת בשגרירות. ישנם מספר דברים שעליכם להביא לצורך הראיון בשגרירות וקבלת הויזה – כל הפרטים במאמר שלפניכם.

מה לא נאמר על ארצות הברית? ארץ האפשרויות הבלתי מוגבלות, המקום בו הכל יכול לקרות. מדי שנה ישראלים רבים מבקשים להוציא ויזה לארצות הברית. אם מטרת הנסיעה שלכם לארצות הברית היא טיול, דעו כי הליך הוצאת ויזה לארצות הברית אורך לא מעט זמן ולכן יש להתחיל את הסידורים זמן רב לפני הטיול. כל הדרך לסניפי סטארבאקס בארצות הברית כוללת לא מעט מילוי טפסים ולכן יש להקדים על מנת שתוכלו ליהנות משתיית קפה קר.

לפני שאתם מדמיינים איזה קפה קר תזמינו, יש לדעת כי הדרך לשם כוללת ראיון בקונסוליה האמריקאית. מדובר באירוע שיש להתכונן אליו היטב. לצורך קבלת ויזה לארצות הברית יש להתכונן היטב לראיון אשר נמשך זמן קצר יחסית אך במהלכו אתם צפויים להישאל שאלות שונות אודות סיבת הביקור שלכם לארצות הברית. אף אחד מאיתנו לא אוהב להיות בסיטואציה בה הוא נשאל שאלות רבות ולכן כדאי להקדים את המאוחר ולהתכונן לראיון.

מה אתם צריכים להביא?

כפי שהבנתם, לצורך קבלת ויזה לארצות הברית יש להגיע לשגרירות למטרת ראיון. לפני שאתם יוצאים מהבית אתם נדרשים להביא מספר מסמכים, שכן אתם לא יכולים להגיע בידיים ריקות. מאז מקרה ה-11 בספטמבר השגרירות האמריקאית אינה מקלה ראש בכל הנוגע לכניסה לארצות הברית, ולכן כל מי שמבקש להגיע לארצות הברית נדרש להציג מסמכים המעידים כי הגיע למטרה מסויימת ולאחר מכן ישוב למקום ממנו הגיע.

האם כל אחד חייב להגיע לקונסוליה?

כפי שנאמר קודם לכן, הדרך לסטארבאקס עוברת בקונסוליה. כל אחד אשר מגיש בקשה לקבלת ויזה צריך להתייצב בקונסוליה אך ישנם יוצאי דופן. מי שמגיש בקשה וגילו מתחת ל-14 או מעל ל-80 לא צריך להגיע פיזית לשגרירות אלא יכול לעשות זאת על ידי חיוג לשירות של רשות הדואר, אחרים חייבים להתייצב בשגרירות על מנת לקבל את הויזה.

לפי ההנחיות, רק מי שהגיש את הבקשה מתקבל לראיון אך ישנם מקרים בהם אותו אדם מלווה על ידי אחר בשל מצב בריאותי. במקרה כזה, אדם אשר מלווה על ידי אחר בשל מצב בריאותי חייב לצרף מכתב מגורם רפואי מוסמך המאשר זאת. על מנת שההליך יסתיים בהצלחה, יש לדאוג להביא אישור מודפס כך שאנשים בשגרירות יוכלו להתקדם לשלב הבא בהליך. לאחר שהבאתם את כל הדברים הנחוצים ועברתם את הראיון בהצלחה – הדרך לארצו של הדוד סם פתוחה בפניכם!

[thrive_leads id='3443']