ככל שעוברות השנים, כך קטן המרחק בין ישראל הקטנה לבין שאר מדינות העולם. זה התחיל עם חופשות סוף שבוע באירופה, המשיך עם נסיעות עסקים, וכיום קשה למצוא צעירים אחרי צבא שלא מתכננים טיול כלשהו לחו"ל. לפני כעשור, החלה התפתחות ה"כפר הגלובלי" להתבטא בתחום נוסף- עבודה בחו"ל, ובעיקר בארצות הברית. יותר ויותר ישראלים (בעיקר צעירים) גילו כי עבודה בחו"ל, ובעיקר בארצות הברית, היא דרך מצוינת להרוויח כסף משמעותי בזמן יחסית קצר, במיוחד בהתחשב בשערי המטבע האמריקאי לעומת הישראלי. בנוסף לכך, המדיות החברתיות והחשיפה הגוברת לארצות הברית מגרה צעירים רבים ללכת לעבוד בארצות הברית על מנת לעבוד, יחד עם השאיפה לחוות חוויות חדשות ומסעירות, לגלות תרבות חדשה, לטייל ולהכיר אנשים חדשים.

סוגי העבודות בארצות הברית

רקע - איזי ויזהרובם המוחלט של הצעירים הטסים למטרות עבודה בארצות הברית מגיעים לתחום המכירות. הענף הגדול והמוכר ביותר בתחום זה הוא מכירה בעגלות. בסוג זה של עבודה בחו"ל, מוצבים כמה אנשים כצוות ליד דוכן מכירות הכולל בדרך כלל מספר מוצרים למכירה. תפקידם של אנשי הצוות הוא למשוך את העוברים והשבים אל המוצרים, להדגים להם את יעילותם ופעילותם, ולמכור אותם להם. עבודה בעגלות בארצות הברית נחשבת למשתלמת במיוחד, אך עם זאת אינה פשוטה. לרוב מדובר על עבודה של 10-12 שעות ביום, שישה ימים בשבוע, והכל תוך כדי עמידה על הרגליים. סוג נוסף של עבודה מכירתית בארצות הברית הוא מכירת ציורי שמן. בעבודה זו עובר המוכר מבית לבית עם תיק תמונות שמן ומוכר את התמונות מדלת לדלת. העבודה הזאת לרוב דורשת פחות שעות עבודה, אך כוללת הליכה מרובה בתנאי מזג אוויר שלא תמיד פשוטים.

ישנם עוד סוגים רבים של עבודות כגון:

עבודה בחנויות או בתחום הנדל"ן (גם עבודות אלו הם בפן המכירתי).
עבודה בתחום ההובלות, המנעולנות, האבטחה, ניקוי שטיחים, שיפוצים, מלצרות, היי-טק, הדרכה, ניקוי תעלות אוויר ועוד.

עבודה כמו הובלות לרוב אינה מצריכה הכשרה קודמת ולכן קלה במיוחד למעוניינים בה.
ישנן הרבה בנות המעוניינות לעבוד כאופר (אומנת לילדים), וגם עבודה זו לרוב אינה מצריכה ניסיון או הכשרה קודמת.
במדינות אחרות בחו"ל, כמו אוסטליה, ניו זילנד וחלקים מאירופה, תוכלו לעבוד גם בתחום החקלאי, מקטיף ועד רעיית צאן.
ישנם כל כך הרבה תחומים בהם תוכלו לעבוד בארצות הברית בפרט ובחו"ל בכלל, לכן סביר להניח שכל אחד יוכל למצוא משהו המתאים לו.

אישור עבודה בחו"ל

בכל מדינות העולם, כמו בישראל, יש צורך באישור מיוחד על מנת לעבוד בגבולות המדינה המדוברת.
למרות זאת, צעירים רבים טסים לעבוד בחו"ל ועושים זאת ללא אישור עבודה.
דבר זה טומן בחובו סיכון, שכן לכל מדינה יש את משטרת ההגירה שלה, ובדרך כלל מי שנתפס ללא אישור עבודה מקבל קנס כספי ומגורש מהמדינה לאלתר.
רצוי מאוד לעבור את ההליך הנדרש על מנת לקבל ויזת עבודה בארצות הברית או במדינות אחרות בחו"ל, על מנת לעבוד בראש שקט וללא דאגות.
אנו באיזי ויזה, מומחים בעניין השגת אשרות כניסה ואשרות עבודה.
אנו מתהדרים בהצלחה של 95% של הנפקות הויזה הרצויות.
לכן, אנו ממליצים לכם לפנות אלינו על מנת לסדר הפקת ויזה כדת וכדין, על מנת שתוכלו לעבור את כל התהליך במהירות המירבית ומבלי דאגות.

פנו אלינו עכשיו, ואחד מנציגינו יחזור אליכם בהקדם.

[thrive_leads id='3443']