אחד השלבים הקריטיים בתהליך של הוצאת ויזה דרכון או הארכת ויזה לארצות הברית הוא הראיון בשגרירות ארה"ב. צריך לקבוע אותו בשעות מסוימות, להגיע אליו לפני הזמן, להביא את כל המסמכים, להוכיח כי קיימת זיקה לישראל, להתלבש בצורה הולמת ולהתנהג בנימוס, לענות רק על השאלות שנשאלות בקצרה ובבהירות ולתת את הדעת על תנועות הגוף ועוד.

תהליך קבלת ויזה לארצות הברית, הארכת ויזה לארצות הברית

הגשת בקשה לחידוש ויזה לארה"ב או הארכת ויזה לארצות הברית תיעשה במקום בו הוצאתם את הויזה הקודמת.  בנוסף, הגשת הבקשה לחידוש ויזה לארה"ב תיעשה עבור אותו סוג הויזה כפי שהייתה הקודמת. כאשר מבקשים לחדש ויזה, תופקה פג לאורך 12 החודשים האחרונים.

כדי לקבל את הפטור מההגעה הפיזית יש לעמוד בקריטריונים הבאים: הויזה הקודמת שלך הונפקה לאחר גיל 14, הויזה הקודמת שלך הונפקה לאחר 1.1.2008, הויזה הקודמת עדיין בתוקף כיום או פג תוקפה לפני פחות משנה, אם הויזה הקודמת עדין בתוקף, אבל לא ברשותך, תהיה מחויב בהגעה לשגרירות, הויזה הקודמת לא מכילה אחת מהמילים: "WAIVER", "BLANKET" או "CLEARANCE"., סוג הויזה הקודמת זהה לסוג הויזה אשר הנך מבקש כיום. רק עמידה בכל הקריטריונים הבאים מזכה אותך בביצוע הליך חידוש ויזה ללא הגעה לראיון בשגרירות ארה"ב!

אם אתם מתחת לגיל 14 ומעל גיל 80, אתם לא צריכים לתאם תור לראיון אישי בשגרירות ארצות הברית, גם אם מדובר בבקשה ראשונה וגם אם מדובר בחידוש הויזה. בקשה מסוג זה ניתן להגיש בצירוף כלל המסמכים הרלוונטיים דרך שירות שליחויות.

הפטור מהגעה לשגרירות בתהליך חידוש ויזה לארה"ב מסייע לישראלים רבים שעד לחקיקת החוק החדש חיכו זמן רב עד שהצליחו לקבוע תור לשגרירות דורש לא מעט אנרגיות וסבלנות.

חשוב לזכור כי גם במידה והינכם מחדשים את הויזה ומבצעים שליחת מסמכים לשגרירות ללא הגעה פיזית לשגרירות עצמה. השגרירות תמיד משאירה לעצמה את הזכות לזמן אתכם לריאיון פרונטלי. 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *